Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-08-23 08:40:44 följande:
    Haha så gjorde jag med med Milo. Sålde alla för jag tyckte han var för stor, sen började jag köpa igen nån månad senare och poff så hade han 23 stycken *minns det så väl*
    Haha ja, det är ju det.. Älskade suit när hon var bebis men nu när hon är stortjej så används de inte lika flitigt, finns så mycket annat fint i garderoberna ju Haha ja, några 23 stycken tror jag inte det blir här inte Drömmer Men man ska aldrig säga aldrig
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-23 09:15:07 följande:
    Ha ha, vågar jag erkänna att Meja inte har en enda suit?
    Eller jo, en, beställde ju rosa/gul Katvig i helgen.
    WHAT?? Hon är ju ändå "bebis", eller ja, hon är väl inte det längre iofs Har du tips på jacka till rosa/gula katvig mössan?
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-23 09:21:42 följande:
    HA HA , men det finns alldeles för mycket fina klänningar, kjolar, leggings och sånt ju Men nu börjar jag bli lite suits sugen. Inte så vidare praktiskt med klänningar när hon kryper runt som en vilde
    Jaa, det gör ju det Hujja så mkt fina kläder det finns, skulle nog kunna shoppa ihjäl mig om jag hade möjlighet Nää, det är ju inte så praktiskt. Suit är det mesta praktiska Milla får väl ha de som pyjamas om inte annat
  • solouniko

Men GUUUUD har varit och klämt och provat massa NS på Milla idag. HUJJA vad fint allt är Man blir ju ruinerad Blir iallafall svarta army, grön hood, röd mössa och någon randig tröja till att börja med. MUMS

• solouniko
    molnen skrev 2010-08-23 20:50:50 följande:
    Ingen som har rosa NS jacka och kan fota ,tycker färgen ser så ulika ut på olika bilder.
    Menar du vinterjackan? Isåfall så är det nog ingen som har köpt den ännu för den är visst försenad och kommer inte förrän i september någongång Är också såå nyfiken på hur den ser ut IRL, tycker med att den ser olika ut på alla bilder.
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2010-08-23 21:34:55 följande:
    nä den är för stor och hamnar i växalådan
    Perfekt Haha ååh, Milla behööver en overall i 86 till i höst och de färgerna är ju SÅ fina Nåja, tur att det finns andra
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2010-08-23 21:34:55 följande:
    nä den är för stor och hamnar i växalådan
    Men säg till om du tröttnar på den innan den passar
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-08-24 09:30:34 följande:
    Aha
    Nu har vi både suiten och bodyn på väg hem, sååå typsikt mej att bli kär i ett plagg typ ½ år efter att det kommit Fast fördelen är ju att man köper på rea då ist för ord pris.
    Jag gör samma Har ju blivit helt käär i lila/grön på äldre dar Idag kom suiten, såå fin! Nu vill jag bara hitta leggings i 86 till tröjan, men det är såklart inte så lätt nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17