Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Butte tack för linnebilderna! Blir inte att köpa större än 110/116 i år då de såg stora ut.
Butte tack för linnebilderna! Blir inte att köpa större än 110/116 i år då de såg stora ut.
Hallå i tråden!
Har inte köpt en enda nyhet ännu
Lite seg på det, brukar alltid vänta lite innan jag bestämmer mig för vad jag vill ha.
Colibri klänningen är väl ett måste antar jag. Stl 86, finns den på många ställen?
Man hör ju alltid att allt ska ta slut, så är det ju varje kollektionssläpp, och så blir man rädd att bli utan. Frågan är ju om denna kommer ta tvärslut?
Bara häromdagen köpte jag för 4000kr och i det var det inte en endaste liten nyhet.Hej i tråden!
Lägger ju aldrig i princip in några bilder i bildtråden (el extremt sällan iaf). Idag var jag bara tvungen att fota lite shopping. Kan inte riktig beskriva med ord hur nöjd jag är 
Har handlat väldigt mycket denna månad och förra så detta är bara en bråkdel av min shopping men de är några av de finast av det jag shoppat tycker jag nog 
By the way, nu har jag ett nytt ha-begär igen, Hoodklänningar! Must have, och många många vill jag ha!
Har jag missat nåt här, finns det någon bild på Bubblans lilla sötis?
Är så sjukt bebissugen nu så man måste ju få sitta och sukta lite :)
ChokladMoshin, din lilla goding får det alltid att suga i bebistarmen när jag kikar på henne
En sån liten liten snutta!
Ser att ni pratar T. Har fått ut 50 auktioner nu, hoppas att få en del sålt iaf. kör med säkra utrop nu för T går inte kanonbra direkt.
Sen har vi fått magsjuka här igen!
Senast vi hade den i november så blev lillan riktigt dålig så jag hoppas på en mild variant denna gången.
Tror jag måste tröstshoppa lite ikväll bara för det. Nån som har nåt bra tips? 
Åh, fy era stackare! Krya på er!
Men måste ta och göra det snar, är ju bra mycket roligare o få in många bud.