• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-04-29 22:24:01 följande:
    Jaa, fanns hur mycket fint som helst Joo vi måste nog köpa lite fler färger och en till vit, det passar så fint till alla grylliga moloklänningar Nä, dom verkar inte finnas på nätet konstigt nog. Det är ju nyheter? De fanns också i alla möjliga fina färger!
    Brukar inte hitta så mycket på HM men till Meja har jag köpt en massa.
    Tror leggingsen kommer användas flitigt i sommar, perfekta bas leggings ju.

Hum nä jag hittar dom inte där, får kika i butik istället, det kan ju skilja en del i sortimentet.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • solouniko
    stökmamma skrev 2010-04-29 22:24:05 följande:
    dom  trekvart med liten rosett? trodde det va andra jag missat Är dom lika stora i strl i år ?  va fick Milla för strl?
    Nä det är dom Fast jag fattade inte att det var trekvart förrän hon använde dom hemma Såg inte det i butiken. Jag tog 80 till Milla, lite stora men kändes onödigt med 74. Tröjorna var dock stooora, tog 80 först men bytte till 74 och dom är ändå stora!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • stökmamma
    solouniko skrev 2010-04-29 22:19:50 följande:
    solouniko.blogg.se/images/2010/dsc_0010_85768...solouniko.blogg.se/images/2010/dsc_0016_86037...Dessa HM tröjorna blev jag käär i Och på övre bilden har hon 29kronor leggingsen också, SÅ billigt 5 plagg för 150kr typ, hoho som en halv moloklänning ;-D
    ibland är det skönt att budgethandla   vi fick bra mycket 750kr och då hade mimmi ändå ett par "dyra" jeansshorts för 179:- me där
    andras barn och mina älskade ungar
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-04-29 22:26:32 följande:
    Brukar inte hitta så mycket på HM men till Meja har jag köpt en massa.Tror leggingsen kommer användas flitigt i sommar, perfekta bas leggings ju. Hum nä jag hittar dom inte där, får kika i butik istället, det kan ju skilja en del i sortimentet.
    Jo verligen. Jag brukar inte heller handla där, när jag tänker efter tror jag inte Milla äger ett enda plagg därifrån faktiskt. Ja fram tills i förrgår då, nu är lådan full med HM plötsligt Ja tröjorna fanns både på pojk och flick i min butik, 49kr, helt galet billigt
  • Buttelina

gahh vad gör man med en över kelig katt? blir knäpp på honom snubblar över honom flera ggr varje kväll och så fort jag sätter mig ner har jag en spinnande lurvboll i famnen hoppas att det blir "bättre" när vi får hit kattungen

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-04-29 22:27:45 följande:
    Nä det är dom Fast jag fattade inte att det var trekvart förrän hon använde dom hemma Såg inte det i butiken. Jag tog 80 till Milla, lite stora men kändes onödigt med 74. Tröjorna var dock stooora, tog 80 först men bytte till 74 och dom är ändå stora!
    Ojdå, jag tog 74:a till Meja, då kanske det blir lite stort? Fast iof har hon några leggings i 68 från HM som sitter perfa nu.
    Hur stor är Milla?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-04-29 22:29:36 följande:
    Jo verligen. Jag brukar inte heller handla där, när jag tänker efter tror jag inte Milla äger ett enda plagg därifrån faktiskt. Ja fram tills i förrgår då, nu är lådan full med HM plötsligt Ja tröjorna fanns både på pojk och flick i min butik, 49kr, helt galet billigt
    Verkar som om HM bättrat på sej lite, iaf på flick kläder, till Liam är det väldigt sällan jag hittar nåt där.
    Meja har en hel del från HM, speciellt sommarkläder, dom har gjort så många fina klänningar.

Ja 49 kr är verkligen galet billigt, speciellt med tanke på vad vi betalar för vissa andra plagg
    Nu fick jag 4 st klänningar för 200 kr, det får man ju inte ens 1 Molo klänning för
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-04-29 22:31:03 följande:
    Ojdå, jag tog 74:a till Meja, då kanske det blir lite stort? Fast iof har hon några leggings i 68 från HM som sitter perfa nu.Hur stor är Milla?
    Hmm ja, jag vet inte. Dom kanske kryper lite efter tvätt? Jag hade nog kunnat ta 74 till Milla men det kändes onödigt så det blev 80. Hon är väl ca 74 cm och väger strax över 9 skulle jag tro.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-04-29 22:34:19 följande:
    Hmm ja, jag vet inte. Dom kanske kryper lite efter tvätt? Jag hade nog kunnat ta 74 till Milla men det kändes onödigt så det blev 80. Hon är väl ca 74 cm och väger strax över 9 skulle jag tro.
    Ja det gör dom säkert iof...hm, nu blev jag lite osäker här.
    Meja väger 7,3 och är 68 cm lång nu, och hon lär ju säkert växa ytterligare en del innan sommaren kommer.
    Jag chansar på 74:a, orkar inte ändra ordern nåt mer nu , går ju alltid att skicka tillbaka i värsta fall.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Ocikatten

På tal om priser på kläder så satt jag och smågarvade lite för mig själv i morse när jag skickat iväg grabben till dagmamman, Nova Star byxor, hood o mössa, Molo tröja, Po.P skaljacka och Kavat skor. Vågar man räkna samman vad utstyrseln går lös på?!?! {#lang_emotions_innocent}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17