• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    solouniko skrev 2010-04-30 07:57:35 följande:
    OT men bara 1½ vecka tills vi får vårat HUUUUS! ÅH vad jag längtar, perfekt till sommaren
    NICE =)... men om salgen e om 2 mån ja då får du palla dej ner ....250 mil ej u inget..=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:58:41 följande:
    Men nä va roooooligt!!Har ni sålt lägenheten nu? Grattis till huset
    Tack Joo lägenheten är såld efter mycket gormande hit och dit, men nu så Vi får huset den 12e Maj och ska vara ute ur lägenheten 1a Juni så det blir perfekt Kliar i fingrarna av inredning, renovering och pyssel så det har blviit lite barnkläder på senaste
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:01:26 följande:
    maxen har 80 i sina haremjeans å dem sitter kanon.... sen har han 86 i ns jeans med men dem ramlar ner  rätt ofta så man får dra upp dem på han å då e han ju inte så smal.. mudden går över lilla bumben =)..försöker dra åt men tycker inte det hjälper jätte mkt..¨så jag diggar hans harem bäst eftersom de sitter bäst=)...har tyvärr inga shorts än, liljan har köpt ett par å jag befarar att dem vatt förstora va i valet att ta 80 eller 86 där..ångrar mej nästan lite att jag tog 86.. tror han kommer simma i dem =S.... vill itne att det sak se ut som försmå byxor =P...hihi 
    Ja M har ju 74 i harem och hade kunnat ha 80 i vanliga NS jeansen, jag tycker det är snyggt när det är baaggy Får maila och höra, annars får vi köra på 80 så får hon väl ha dom nästa sommar Haha
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:02:02 följande:
    NICE =)... men om salgen e om 2 mån ja då får du palla dej ner ....250 mil ej u inget..=P
    Haha nä 250 mil är ju en liten bit
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 07:47:19 följande:
    Men det är ju skönt att komma bort litet tag ändå
    Det är det verkligen. Ska bli så mysigt så.
    Bara så himla mycket tänka på när man ska packa...
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 07:47:46 följande:
    jag tyckte shrtsen såg lite stora ut när jag var på mässan.. där hade de tyvärr bara stö 68 kvar men 74 hade maxen kunnat ha.... men den som kan mest ns är ju lillronyan ;)... hur lång är millan?
    Lillronyan har gått ner en stl i shortsen för för långa shorts gillas inte här. Dock har vi inte provat dem än.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-04-30 08:02:20 följande:
    Tack Joo lägenheten är såld efter mycket gormande hit och dit, men nu så Vi får huset den 12e Maj och ska vara ute ur lägenheten 1a Juni så det blir perfekt Kliar i fingrarna av inredning, renovering och pyssel så det har blviit lite barnkläder på senaste
    Å va roligt!! Grattis igen!!

Nu måste jag ha frukost, huuuuuuungrig
  • Flock

God morgon!

Provade lite shorts till Godis nu på morgonen. Trodde inte att han skulle kunna ha molobyxan i stl 68 men det han han. Jag är jubladeglad!! Han kan ha sina verktyg lite till!!  Måste försöka hitta verktygströja till honom igen, saknar den massor.

Tjolla: Vilken fin bild på barnen, så goa!!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    solouniko skrev 2010-04-30 07:57:35 följande:
    OT men bara 1½ vecka tills vi får vårat HUUUUS! ÅH vad jag längtar, perfekt till sommaren
    Vad härligt, perfekt tid     Du är så duktig på inredning oxå så jag förstår att du längtar.
  • lillronya
    Flock skrev 2010-04-30 08:14:33 följande:
    God morgon!Provade lite shorts till Godis nu på morgonen. Trodde inte att han skulle kunna ha molobyxan i stl 68 men det han han. Jag är jubladeglad!! Han kan ha sina verktyg lite till!!  Måste försöka hitta verktygströja till honom igen, saknar den massor.Tjolla: Vilken fin bild på barnen, så goa!!
    KAn han ha 68? De var för korta på mina småttar, tyckte jag... Hmm får kanske prova igen då.
    Bra om han kan ha verktygen lite till!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Flock
    lillronya skrev 2010-04-30 07:32:13 följande:
    Vi ska åka till Mjölby, av alla ställen. Pappa är därifrån. De har hyrt en stuga åt oss hela bunten över helgen. Ska bli mysigt! Vi var där förra valborg också.
    Vad mysigt! Hoppas nu ni får bra väder så ni kan vara ute mycket.. Hälsa alla!
  • Flock
    lillronya skrev 2010-04-30 08:16:01 följande:
    KAn han ha 68? De var för korta på mina småttar, tyckte jag... Hmm får kanske prova igen då. Bra om han kan ha verktygen lite till!
    Tror att Godis har längre överkropp än ben.. Det är väl därför det alltid blir snurrigt när vi pratar byxor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17