• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-30 08:09:14 följande:
    Lillronyan har gått ner en stl i shortsen för för långa shorts gillas inte här. Dock har vi inte provat dem än.
    hmm nu får ja ännu mer ångest att jag valde 86 or:S..... vill inte heller att shortsen ska se för baggy ut.... byxor e ju ok men inte shortsen......
    ns e ju rymliga i midjan så där brukar det aldrig vara ngt probs...
    mamma till Maximilian född 081028
  • lillronya
    Flock skrev 2010-04-30 08:17:37 följande:
    Vad mysigt! Hoppas nu ni får bra väder så ni kan vara ute mycket.. Hälsa alla!
    Ja det hoppas jag med.
    Det ska jag göra!
    Hälsa du med till alla dina.
    Flock skrev 2010-04-30 08:18:47 följande:
    Tror att Godis har längre överkropp än ben.. Det är väl därför det alltid blir snurrigt när vi pratar byxor
    JA det har du ju rätt i. Det blir aldrig rätt när vi jämför brallor och ungar.
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:20:42 följande:
    hmm nu får ja ännu mer ångest att jag valde 86 or:S..... vill inte heller att shortsen ska se för baggy ut.... byxor e ju ok men inte shortsen......ns e ju rymliga i midjan så där brukar det aldrig vara ngt probs...
    Jag har köpt 86 till E....
    Men som sagt inte provat de än.
    Ska se om han har lust att göra det nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Ocikatten
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 08:20:42 följande:
    hmm nu får ja ännu mer ångest att jag valde 86 or:S..... vill inte heller att shortsen ska se för baggy ut.... byxor e ju ok men inte shortsen......ns e ju rymliga i midjan så där brukar det aldrig vara ngt probs...
    Jag tog en storlek mindre till Marcus när jag handlade tidigare i vår och de satt kanon. Fast sen vet jag inte om han växt sen dess... Ska bli spännande att prova dem! Blir shortsen för stora kanske de kan flytta hit till lillebror... {#lang_emotions_dreamer}

Lillronya: Gillar verkligen tröjan A har på sig i BT!!!
    Och VV blev ju kanonsnyggt till båda två! Jag satt länge och velade igår vid 24-snåret, ingen bra shoppingtid...
    Fast i o f s är det nog inte bra att shoppa innan kl 8 på morgonen heller, tror tangenterna slant lite här!! {#lang_emotions_embarassed}
  • JsN

JAg har både 86 och 92 till pytte, men jag gillar långa shorts (halvbyxor)

*är också nyfiken på tips om var*

• h80
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 07:33:17 följande:
    Ha ha ja i dag vart det mycket shoppande på morgonen. Två t-shirtar på llm och lite ns kläder på sveali. Rea du vet, du kan man ju inte motstå
    var det rea på ns??
  • ängeln83

Godmorgon flickor.
    Hua så dåligt jag sovit inatt, somnade kl 04 och barnen vaknade kl 07 *zzz*.
    Har aldrig haft några problem med att somna men nu ligger jag bara och vrider och vänder på mej, vet inte hur många filmer jag plöjde inatt

Allt bra här inne?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • JsN
    ängeln83 skrev 2010-04-30 08:42:31 följande:
    Godmorgon flickor.Hua så dåligt jag sovit inatt, somnade kl 04 och barnen vaknade kl 07 *zzz*.Har aldrig haft några problem med att somna men nu ligger jag bara och vrider och vänder på mej, vet inte hur många filmer jag plöjde inatt Allt bra här inne?
    Jobbigt det där! Något speciellt som snurrar eller bara allmänt?
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-04-30 08:24:55 följande:
    Jag tog en storlek mindre till Marcus när jag handlade tidigare i vår och de satt kanon. Fast sen vet jag inte om han växt sen dess... Ska bli spännande att prova dem! Blir shortsen för stora kanske de kan flytta hit till lillebror... Lillronya: Gillar verkligen tröjan A har på sig i BT!!!Och VV blev ju kanonsnyggt till båda två! Jag satt länge och velade igår vid 24-snåret, ingen bra shoppingtid... Fast i o f s är det nog inte bra att shoppa innan kl 8 på morgonen heller, tror tangenterna slant lite här!!
    Ja dent printet har molo verkligen lyckats med!
    Tack! Ja jag är jättenöjd med vv. Hade ju inte tänkt mej den randen, men den var jättefin irl.
    Äh det är väl alltid bra tid att shoppa?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ängeln83
    JsN skrev 2010-04-30 08:47:08 följande:
    Jobbigt det där! Något speciellt som snurrar eller bara allmänt?
    Ja fy, speciellt när man ska ta hand om två vildningar själv hela dagarna Känns som man behöver lite sömn då.
    Nje, inget som snurrar, kan bara inte sova.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17