Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-02-13 09:29:32 följande:
    Tackar! Tur för dem att de är söta när de är så busiga... Drömmer
    Det är så små gangstrar överlever.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-13 09:40:47 följande:
    Ni vill inte ha besök nån dag då?
    Tänkte försöka jobba på så jag kan vara ledig nån dag den veckan. tis-ons tror jag det är jag inte har nåt i skolan
    Det vill vi gärna.
    Jag jobbar tisdagkvällnatt och onsdagdag. Men jag har redan funderat på att ta ledigt då.
    Men tar jag inte ledigt kan ni ju komma på tisdagen.
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-02-13 09:44:49 följande:
    En tradera fråga!

Nu skall allt i min sälj låda ut på tradera. Men hur gör ni med alla molo tröja. Skriver ni även namnet på printet i rubriken? Kommer ju inte ihåg vad de alla hette.
    Jag skriver sällan vad printet heter för det kommer jag aldrig ihåg.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-13 09:51:25 följande:
    Ja, i så fall kan vi ju komma tisdagen
    Tar du ledigt så kommer vi gärna onsdagen istället för då behöver vi inte tänka på nån tid att vara hemma eftersom A går till korttids på ons
    Aha har han bytat dag?
    Jag slutar redan 13.30 så för min del får ni ärna komma då. Om det är bättre?
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2011-02-13 09:57:02 följande:
    Hallå i tråden!

Är det nån här som har V-Smile tvspelet åt sina barn? Funderar på att köpa det till Milo nu när han fyller 4. Som det är nu tar han våra mobilen och spelar med heeela tiden!

Har inte smultron det?

Så håller mina småttar också på. Vad är det för något och vad kostar det?

Busbellan skrev 2011-02-13 09:57:37 följande:
    Ja, han har bytt dag
    Vilken koll du har

Om du orkar det efter att ha jobbat både natt och dag så kan vi ju ta em på onsdagen
    Vi kan ju bestämma det senare, säg bara till om ni har något annat inplanerat

Ja vissa saker fastnar.

Mycket för att jag tycker att det är en så väldigt bra grej som jag skulle vilja föra över på mitt jobb så småningom. Tyvärr inte möjligt just nu.

Vi säger onsdagen och så bestämmer vi tid sen. Ok?

Jag orkar. Får ju sällan sova så mycket hemma så det är ingen större skillnad mot en jobbnatt.

• lillronya
    solouniko skrev 2011-02-13 10:21:10 följande:
    Ni har ju rena rama vårvädret där nere ju Här är det kallt, -27 när vi åkte till jobbet imorse men nu "bara" -23 grader. Solen lyser dock och det ser väldigt soligt, vårigt och fint ut men skenet bedrar
    Ja det är det ju jämfört med hos er.
    Tjollabolla skrev 2011-02-13 10:22:33 följande:
    www.toysrus.se/Märken/V%20TECH/V,-d-,SMILE%20... 
    Jo jag tror smultron har det...
    Ja det där ska jag spana mer på.
    Helst skulle jag vilja ge de där små vars ett nintendo ds, men det blir lite mycket pengar på en gång.
    Får se hur vi gör.
    Nu är det ju snart vår och då är man ju ändå mest ute.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-02-13 18:18:53 följande:
    Hej!

Idag inventerade jag skåpet inför våren. Tänkte hänga fram nya jackor, lurvar och regnställ. Tycker det är så roligt att ha ett skåp fyllt med gobitar som bara väntar på att plockas fram.
    Idag blev det dock inte så roligt. När jag skulle ta fram det fina blåa regnstället med elefanter från Ida T, upptäcker jag att jag har köpt två jackor istället för jacka-byxa! Gråter   Gråter Fy, farao vad jag surar...
    Någon som vet var jag kan köpa blåa regnbyxor med elefanter i stl 110/116???
    Finns inte på tradera
    Å nej!
    Ungefär som min besvikelse när jah inser att regnbyxorna jag tog var i 122/128 och inte 98/104.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-02-13 18:24:06 följande:
    Nää, fy vad tråkigt! Man blir ju bara så besviken...
    Klarade vi inte av två salger på en dag tro? *ler*
    Vi var kanske lite trötta i huvudet?
    Jag har ju en jacka här till dej!
    Vi måste ses.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17