Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-02-15 23:19:39 följande:
    öööhh, jag å tvättmaskinen är liksom inte kompisar idag
    Aha! Colourcatchers säger jag bara.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-02-16 15:16:01 följande:
    näe, nu ger jag upp
    tack för energin Busbellan, utan den hade jag gjort det för länge sen...

*ungen va klockren förra veckan och jag räknade henne som blöjfri. Nu, inte en gång... fast lite får man ju ta åt sig själv, trots att jag tjatar å frågar*
    *kan inte resize fotona, så dom funkar varken på fb el T*
    *hövet blir bara tjockare å tjockare*     *måste åka å handla*
    *kakan gick åt helsicke men de va väl lika bra annars hade jag väl ätit upp den* 

shoppa lugnt tjejer!! 
    Men vännen då. Många kramarHjärta
  • lillronya
    Helle skrev 2011-02-16 16:44:50 följande:
    Mina är nog skadade av mig (el ja, mina försök till instruktioner). Dock faller det inte alltid så väl ut Om jag nu kan "tvinga" dem till att vara med på fotot över huvud taget.
    Jag tycker dina bilder är superfina på dina goa ungar!
  • lillronya
    WTF skrev 2011-02-16 17:05:32 följande:
    Hörrni, jag behöver lite hjälp. Är på jakt efter ett par bruna byxor med mudd nere, strl 80. Har kikat lite på NS men jag tror inte jag tycker det blir så snyggt med den storra mudden i midjan till body, eller? Har ni några förslag? Kanske helt enkelt ett par bruna leggings?

Vi använde NS även med body. Tycker det funkar helt ok.

Annars finns det väl joggingbyxor i brunt både i velour och frotté från me&i.

Lindex brukar väl också ha bruna brallor?

• lillronya
    SmillaMilla skrev 2011-02-16 17:22:10 följande:
    Hej!

Har en jobbig köpare på Tradera. Fy alltså.

Fick i alla fall Antons underbara surfing lurv i dag. Han vart grymt nöjd o skulle ha den på direkt. Händer ju inte så ofta och så kom om klänningen, men den får jag hämta på tullen. Och ja ett strt meandi paket skall också hämtas.
    Trist!

Kul att han gillade lurven!
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2011-02-16 17:31:27 följande:
    go kväller=)

här har ja fyndat nere på name it de hade 75% i hela butiken =)..............var rät utplockat iag med fyndat massa fina leggings till melina i stl 74 å 80 perfekta basleggings hela 20kr st =På baströjor till axen stl 104 för hela 13kr st =P sen ullunderställsbyxor för 50kr=P.
    hmm tro ja råkade få med mej dublett i stl 80 leggings rosa å lila....

lillronya: såg så fina haremstukbyxor lite baggy sådär stl 152 tro du inte ngn av dina hade kunnat hadem ?!? fannsa mass i jeans i dem stl med... 75 % e ju alltid trevligt=).. måste dit igen imorn då ja la undan lite med.
    Vilken massa fint du har shoppat!

Hmm jo 152 brukar funka. Svårt när man inte vet vad det är för modeller och färger och så.
    Bra rea iaf!
    Vad kostade de från början?
  • lillronya
    Everlonn skrev 2011-02-16 17:57:39 följande:
    Du får gärna hälsa Alicia att sista boken av drakens återkomst har kommit ut Så nu måste hon sätta igång och läsa serien
    Nu har jag gjort det.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-02-16 18:54:30 följande:
    Tjolla: Underbara velour! och söta barn också såklart. vad duktig han är på att matcha Milo!

Ronya: Så fina Hummelkombos, alltså jag är absolut inne i en hummelperiod nu, älskar allt

Dunis: Söta Lea, vad stor hon börjar bli

Smilla: Åh vad fin Anton blev i lurven, passar jättebra i den färgen!
    Tack!
    Ja jag är också i en hummelperiod och en helt galen katvignojja som jag aldrig varit med om innan.

Ganska roligt idag när vi kom till öppna förskolan och barnen var klädda i katvig. När sen Emilia kom (hon som var här på me&i) så hade hennes barn också katvig på sej.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17