Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Hmm.. småfolk hooden med äpplen, hur är den i stl i år?

William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-09-11 10:25:19 följande:
    åhh
    Mawe123 skrev 2010-09-11 09:34:49 följande:
    köpte fotbollslinnet och flygplanslinnet på EST rea och shit så fina de var. De flygplanen med björnarna skulle jag gärna köpa till lillebror, och storebror vill ha fotbollar.

När jag öppnade posten och la upp linnena på sängen kom pappan förbi och suckade högt som vanligt -sen böjde han sig fram över kläderna och sa -du de där, finns de i vuxenstorlek? Skrattande 
    haha cooolt om pappan hade kunnat komma i ett molo linne
    alltså jag håller med dig om dom två printen! dom är SKITSNYGGA! gahh älskar flygplanen och bollarna
    Ja pappan här är rätt svag för både småfolks äpplen, katvigs äpplen och molo, han skulle nog gärna velat ha ett plagg eller två om det funnits i hans size Flört 

Sen har ju barnen så fina skalkläder nuförtiden också -mycket bättre än de gamla trasorna som man själv har hängandes i garderoben.
  • Mawe123

Hur är årets molo mössor i stl, de som är lite baggy? Förra årets var ju så stora, visst är årets mindre?

Har en treåring och en tioåring, kan tioåringen ha största stl som är 5-10, eller blir den för liten?

fjolårets regnbåge har vi i stl 3-5 och den är superstor.

• Mawe123
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 19:40:01 följande:
    Hörrni... Tror ni vi behöver införskaffa en vinteroverall till bebisen? Vi har fleece overaller men kommer vi behöva en riktigt tjock?

Har kvar efter Bubblis men dom e rååååsa liksom
    Jag hade molo lurv och en pop ws overall som jag använde när jag hade liten i bärsele, så rent en täckoverall kanske inte behövs, men visst har vi kommit överens för rätt länge sen att vi inte gillar ordet behöver Flört
  • Mawe123

Godmorgon, här vaknade både jag och lillebror när de övriga i familjen åkte iväg på jakt kvart i sex Skrikandes

• Mawe123
    ängeln83 skrev 2010-09-12 08:28:12 följande:
    Uff
    Ja det är nackdelen när någon åker/kommer hem tidigt, oftast vaknar allihopa. O sambon fattar inte riktigt grejen med att vara tyst när han kommer hem
    Nä precis, min man åker alltid till jobbet mycket tidigare än mig, vid halvsex ungefär, och han lyckas nästan alltid väcka mig -för han kan inte smyga, när jag då blir irriterad tycker han att jag ska vara tacksam - för jag tjänar ju en timme eller två som jag kan hinna massor med grejor på..
  • Mawe123

Sonens dalmatinleggings har dessutom gått söner nu på morgonen, och det känns hopplöst att hitta nya.

Har roat mig med att sitta på TS nu på morgonen och slängt in bud på flera annonser där -rätt spännande faktiskt, då man inte har en aning om vilka säljare som kommer att acceptera direkt och vilka som vill förhandla.

• Mawe123
    Duntoffla skrev 2010-09-14 11:30:40 följande:
    Ja, det är ju frågan hur länge den kommer användas. Troligen max ett år. Fast å andra sidan verkar det vara rätt lätt att få tillbaka pengarna på en UJ. *kan inte släppa tanken på den*
    Det var sambon som liksom impulsshoppade Babytraveln i tron att den var en UJ (män har dålig koll)
    Har fyndat nytt zumba pack exkl sticksen för 200 spänn på T, kolla där Solig
  • Mawe123
    Duntoffla skrev 2010-09-14 12:17:09 följande:
    Jag har kikat där men såg sen att ngn lämnat omdöme att de DVD bara var 18 min långa? SKa de vara det?
    Har ingen koll på det, tragglar beginners dvd:n än och den är kort, men det är ju nästan omöjligt att lära sig göra stegen rätt i hans rappa tempo Tungan ute tror mest det är magmusklerna som tränas här då jag skrattar som en tok medan jag putar med rumpan och vickar på höfterna Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17