Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Japp, gillar umeå -är född där men flyttade efter skolan - NORRUT Förvånad undrar hur klokt det var ibland Flört
    solouniko skrev 2010-10-01 22:57:39 följande:
    Vart bor du? Jar har väl 30 mil till Umeå Ja, visst är det såå synd! Det hade varit en riktig dröm att kunna fara på salg, men hur man än vänder och vrider på det blir det ett jäkla dyrt projekt i slutändan GråterSkrikandes
    Jag bor i västerbottens inland, har nog ca 25 mil till lule också.. Passar inte så bra att lägga ner en förmögenhet på en egotripp till dk just denna hösten då vi ska med familjen en månad till thailand i december, men till våren eller nästa höst då är jag med Tungan ute Skulle vara underbart att ta sig iväg på en egen minisemester med ett par dagars salg shopping Drömmer
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    solouniko skrev 2010-10-01 23:25:31 följande:
    Jaa, precis. Härligt iofs också med Thailand Solig Vi har ju rätt nyss köpt hus och är snart färdiga med köksrenoveringen. Men ja, det stannar ju inte där precis utan snart ska badrummet tas itu med också. Nåja, någongång SKA jag iväg på salg iallafall så är det bara! Vi är ju några stycken här från norr så vi får slå oss ihop och åka någon gång!
    Ja nån gång Drömmer drömmer fantiserar tror och hoppas Solig
  • Mawe123
    Quiet thoughts skrev 2010-10-02 16:12:37 följande:
    Jo det är tänkt så om allt går bra  att det blir bebis runt påsktider
    Everlonn skrev 2010-10-02 16:03:45 följande:
    Grattis!!Hjärta
    Tack.
    'Tack men bloggen är som sagt öppen igen
    Åh det låter härligt med en liten påsk bebbe, grattis Solig
    ..brukade också följa bloggen, och försökte igen nyss, för bara några dagar sen eller så, men lyckades inte ta mig in då heller.. kul att du beslutat öppna den igen Glad

Shit vad jag grämer mig över att jag inte köpte dalmatiner leggingsen som var på T förra veckan Skrikandes
  • Mawe123
    lillronya skrev 2010-10-02 16:28:38 följande:
    Vad var det för storlek på leggingsen och varför köpte du de inte?
    det var sprillans nya 104:or och jag hade verkligen inte tänkt missa dem..

..men jag och maken var mitt i lite andra aktiviteter och fast jag bara hade datorn en halv meter ifrån mig hade jag inte hjärta att avbryta för att logga in och ninja. Skäms
  • Mawe123
    lillronya skrev 2010-10-02 18:39:16 följande:
    Kanske inte läge att ninja då nä.
    solouniko skrev 2010-10-02 18:27:02 följande:
    Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd
    Jag har bara mått tokilla en av mina graviditeter. Hade jag mått så varje gång hade det inte blivit så många barn i det här hemmet.
    Nä det var ju inte det , men det som känndes som ett moget beslut då, ångrar jag grymt nu när jag sitter här utan leggings Drömmer
  • Mawe123
    Zvartaliljan skrev 2010-10-03 09:10:37 följande:
    Åh vad jag är trööööött....fick köra runt i en halvtimma vid 2-tiden inatt (höll mig vaken tills dess) för o hitta sambon och hans vänner som irrat bort sig o klivit av på fel busshållplats. Fyllesvin allihopa (dessutom högljudda pinsamt jobbiga såna, främst sambon!!) så jag fick stanna bilen för kräkpauser några gånger, men inte hjälpte det, fick skura golvet hemma sen också...tur att han missade soffan han låg i iaf!! Sen fick jag bädda sängar o hjälpa alla till sängs (ja t.o.m hjälpa till o klä av nerspydda kläder...).
    O självklart vaknade Mateo precis när jag var klar...vid halv 5 somnade han om i min famn, och vid 6 vaknade storasyster pigg som en lärka...

Ja trött är jag ofta, men nu är jag TRÖTT!!

Och bara yttepytte irriterad och arg....oktoberfest är tydligen ganska farligt!

Men nu är det iaf klart att jag följer med till Molo...för nu har sambon INGENTING att säga emot efter detta!!!
    OMG Förvånad hade du med dig båda barnen då också?

Min man skulle fått ta sig hem för egen maskin, sånt där ställer jag inte upp på.

Förstår om du är pist, skulle jag vara gånger 10 Skrikandes

Tur han har en sambo som är så snäll som du Glad
  • Mawe123
    Zvartaliljan skrev 2010-10-03 10:14:47 följande:
    nej det var ju just det, tar bara 5min till busshållplatsen och barnen sov jättedjupt så jag körde ju utan dom, men eftersom de idioterna hoppat av (blev avslängda?) långt ifrån rätt busshållplats så fick jag ju leta efter dom, så det tog en halvtimma!!! Tur för dom att barnen fortfarande sov när vi kom hem...
    Jag hade vägrat, vägrat lämna dem och vägrat ta med dem.

Tror visserligen maken känner mig så väl så han aldrig skulle komma på tanken att be mig heller..

Men nu har du ju ett toppen argument så fort han ifrågasätter shopping eller salg Flört kommer väl att ta månader för honom att komma på plus igen Drömmer
  • Mawe123
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 16:56:47 följande:
    Är sjukt nöjd redan med mina T auktioner och dom har inte ens haft avslut ännu Ibland är det kul med T
    Vem är du på T, om man får vara nyfiken Tungan ute
  • Mawe123
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 17:04:22 följande:
    tilde98
    Åh säljer du fina favvis teddy overallen, oanvänd Förvånad den är en favorit här, älskar vår Hjärta
  • Mawe123
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 17:35:11 följande:
    Japp Alex vägrar att ta den på sig så det var ju bara att lägga ut den Gråter
    Lowis gillar sin, tycker den är perfekt under galonisarna både vår och höst i sandlådan, för oss har det varit ett toppenköp. 

Besvärligt det där när de börjar få en egen vilja när det kommer till att välja kläder Skrattande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17