• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Flock
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-30 13:14:33 följande:
    Nu är det klart, jag KAN åka på salg om det är så att det blir av!!! Sambon var villig att åka med tom, men han såg det som minisemester på hotell...Stackarn...Han har ingen aning om vad som väntar.
    Härligt! Salg är underbart!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 13:57:17 följande:
    Massa fiiiina bilder i bildis Hilla-- Hon e ju bara FÖR söt  *gullevän*
    Tack söta

Tråkigt att du inte ska åka {#lang_emotions_cry}

Jag satt faktiskt och funderade häromdagen när jag läste om Bubblans kycklingnuggets ( ) vad det var för gulligt ord hon brukar säga, och det var ju gullevän {#lang_emotions_heart} sååå fint ord!
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:02:53 följande:
    Tack söta Tråkigt att du inte ska åka Jag satt faktiskt och funderade häromdagen när jag läste om Bubblans kycklingnuggets ( ) vad det var för gulligt ord hon brukar säga, och det var ju gullevän  sååå fint ord!
    Mmm.. urtråkigt {#lang_emotions_cry} Å nästa kan jag inte heller åka på. *snyft*

Ja, det är ett riktigt Bubblis ord det... " mamma ja älsar dej du e en sån gullevän "
    små Molosar e bra söta..
  • joasia

hej i traden, har nagon av er sett molo trojor med biltryck pa for en overkomlig penning. Min stora pojke som ar 2 ar och 2 manader fick se ett kort pa sig sjalv i en biltroja fran Molo och borjade grata nar jag forklarade att den var for liten och att han inte kunde ha den. Sa nu vill jag handla fina trojor till sonen

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:05:15 följande:
    Mmm.. urtråkigt  Å nästa kan jag inte heller åka på. *snyft*Ja, det är ett riktigt Bubblis ord det... " mamma ja älsar dej du e en sån gullevän "
    Men vi pölsekärringar köper en säck eller två till dig {#lang_emotions_kiss}

Hur mår du ? När är "denstoradagen" ?
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-04-30 14:07:12 följande:
    Men vi pölsekärringar köper en säck eller två till dig Hur mår du ? När är "denstoradagen" ?
     Ja ni får ta med er ett par säckar hem till mig

Väldigt nytt alltihop så jag tar inte ut något i förskott, men runt den 6:e Januari
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    joasia skrev 2010-04-30 14:07:06 följande:
    hej i traden, har nagon av er sett molo trojor med biltryck pa for en overkomlig penning. Min stora pojke som ar 2 ar och 2 manader fick se ett kort pa sig sjalv i en biltroja fran Molo och borjade grata nar jag forklarade att den var for liten och att han inte kunde ha den. Sa nu vill jag handla fina trojor till sonen
    Å tyvärr inte Hoppas du hittar nån!
    små Molosar e bra söta..
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:10:35 följande:
     Ja ni får ta med er ett par säckar hem till mig Väldigt nytt alltihop så jag tar inte ut något i förskott, men runt den 6:e Januari
    BTW   INGET om det får skrivas på facebook   *hemligt*
    små Molosar e bra söta..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17