• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:03:47 följande:
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
    låter spännande  *NOT*...=P..
    jag fixade med överföringen igår så idag e du nog rikare =P
    inget du behöver på i ns väg ;).. fanns e ndel smått jeans som lä passa mateo till hösten ;)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

Buttrik: vad blev det för fynd igår;)
    fyndande med mina igår sent på kvällen hihi innan man förde budskapet vidare =P

• h80
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:16:04 följande:
    Buttrik: vad blev det för fynd igår;)fyndande med mina igår sent på kvällen hihi innan man förde budskapet vidare =P
    har inboxat dig
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:16:04 följande:
    Buttrik: vad blev det för fynd igår;)fyndande med mina igår sent på kvällen hihi innan man förde budskapet vidare =P
    inga jag struntade i det är ju inget ns fan eg ville ha shortsen bara
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:15:09 följande:
    låter spännande  *NOT*...=P.. jag fixade med överföringen igår så idag e du nog rikare =P inget du behöver på i ns väg ;).. fanns e ndel smått jeans som lä passa mateo till hösten ;)...
    eh joooooo...gärna några NS-jeans i smått hitåt!! 68 lär väl passa honom i höst kanske...hade velat att det funnits 56 att köpa så han kan ha nu men nähä *surar*
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-30 12:22:10 följande:
    inga jag struntade i det är ju inget ns fan eg ville ha shortsen bara
    du e smart å sparar dej till salgen =P

fasiken vad skoj vi ska ha då=P.... partyyyyyy
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:25:20 följande:
    eh joooooo...gärna några NS-jeans i smått hitåt!! 68 lär väl passa honom i höst kanske...hade velat att det funnits 56 att köpa så han kan ha nu men nähä *surar*
    pling i inboxen ;)......fanns en hel del utbud för mateo stl =) du får ta ns shortstl 68 till å ha som byxor
  • Greksmurfen

liljan för en som inte kan ngt om räkneskaper.... vad e netto =P
    har fått bidrag för skolböcker fick svar idag =) weeeeeeeee får 925kr netto per termin men förstår inte vad som menas ska man räkna ut nettot själv lr ?

• Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-30 12:48:49 följande:
    liljan för en som inte kan ngt om räkneskaper.... vad e netto =P har fått bidrag för skolböcker fick svar idag =) weeeeeeeee får 925kr netto per termin men förstår inte vad som menas ska man räkna ut nettot själv lr ?
    Det betyder att du får 925kr efter skatt tror jag. Med reservation för att jag är väldigt febrsnurrig idag...
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:55:07 följande:
    Det betyder att du får 925kr efter skatt tror jag. Med reservation för att jag är väldigt febrsnurrig idag...
    k.... det står att jag får handla upp till 925 kr nett dvs före moms på pappret jag fick...
    www.adlibris.com/se/product.aspx ska ha den boken bl a e det priset inom parantes jag ska gå efter =P..

sorry för förvirrande O inlägg =P
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2010-04-30 12:02:22 följande:
    så fin din sötnos är i vv tråden isabel är 104cm så då vet jag att 116 blir toppen till henne med
    Japp! Jag gillar inte när det sitter åt utan mer lagom så det blir nog perfekt till Isabel. {#lang_emotions_sunny}
    Förresten så höll jag på att trilla av stolen när pappan till sötnosen kom hem på lunch och GILLADE grabbens kläder idag!!! Trodde han skulle tycka det var för "myspysigt". {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17