• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla

Hej igen!

Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll

Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt!

Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:51:28 följande:
    Hej igen! Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt! Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.
    den jag köpte?? med vita prickar?? är ju bara SÅÅÅ FIIIIN!!! Maia ska nog ha den på 1-årskalaset imorgon (om vi nu är friska tills dess) Eller kanske Louis Louise klänningen med kaniner...har inte riktigt bestämt mig så Maia får nog välja, jag är för velig
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 11:56:31 följande:
    den jag köpte?? med vita prickar?? är ju bara SÅÅÅ FIIIIN!!! Maia ska nog ha den på 1-årskalaset imorgon (om vi nu är friska tills dess) Eller kanske Louis Louise klänningen med kaniner...har inte riktigt bestämt mig så Maia får nog välja, jag är för velig
    Näää inte prickar. Men du har denna med! Rutig.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 11:56:31 följande:
    Föresten har du sett att babyshop fått in de där "frackarna"?
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:51:28 följande:
    Hej igen!Ser att det blev mycket skriverier om ns rean, tur att jag redan shoppadefrån dem i går kväll Nu har jag vart på gymmet i 1½ timme. Sååå härligt!Och så fick jag fiiiiiiiin post i dag!!!! Molos underbara blå klänning.
    Ja, ja din lyckost! Kan inte hjälpa att vi andra är lite sena av oss...
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-04-30 12:00:57 följande:
    så fin din sötnos är i vv tråden isabel är 104cm så då vet jag att 116 blir toppen till henne med
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 11:58:31 följande:
    Näää inte prickar. Men du har denna med! Rutig.
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
  • SmillaMilla
    Ocikatten skrev 2010-04-30 12:00:57 följande:
    Ha ha nästa gång skall jag skrika högre när jag ser ett erbjudande.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-04-30 12:03:47 följande:
    Ja det var ju den jag menade...är snurrig i huvudet av febern *suck* men sitter ändå här med bokföringen o deklarationen o inte blir jag mindre snurrig av det precis...
    Ja den klänningen har jag lääänge suktat efter, så när det dök upp en helt ny, i rätt stl, på fb så var jag ju bara tvungen. Den är så läcker. Jag fick också fina tossor som ser ut som sandaler. Sååå härliga de med.

Nä nu måste jag fixa här lite, måste passa på att städa lite när Svea sover. Snart skall vi till bibban o fira valborg De bjuder på mjöd, munkar och ballonger och ja pyssel. Blir nog roligt. Tar svärmor med så att det blir lite enklare med mina tre vildar.

Trevlig valborg på er alla!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-30 12:00:32 följande:
    Föresten har du sett att babyshop fått in de där "frackarna"?
    jo jag såg det, men har inte riktigt bestämt mig än. Köpte de fina kik-kiddressarna på Småvi så jag tror det blir den vita till dopet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17