Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:45:50 följande:
    när... ja du.. i början på januari Var?.. hm... ja nånstans i närheten här hoppas jag Och HUR? Tack snälla Inte ett pip inne på fejjan bara, släkten hålls utanför ett tag till
    Såååå underbart skoj! Vad mysigt med bebis! Det vill jag också ha, så om du får tvillingar kan jag väl få tinga den ena?
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-01 17:49:10 följande:
    Ja det ska bli helt underbart roligt! Men jag vågar inte riktigt njuta hundra än, man vet ju inte hur det kan gå *nervöst* Men vi får hålla tumsen att det går vägen Ja då ha ha ha.. Lägger ut den ena på fejjan i såfall
    Toppen! Dags att spara slantar utifall att då just nu. Kanske ska skippa salgen till förmån för en ev tvilling?
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-03 07:59:55 följande:
    Mååårning!Idag mår jag lite sådär  *hua*Toppen att gubben åker till Barcelona en vecka ikväll då  Idag ska man betala helgens alla hoppingsynder, drog i väg lite känner jag *men suget är stillat*
    Skoj med hopping!
    Jag inväntar typ bara ett Me&I-paket...Men sitter ju och längtar efter saaaaalg såklart!
  • OsynligtSmåkryp

Någon som har tips på någon fin dansk klänning till 6-åringens första skolavslutning? Dags att börja leta redan nu känner jag, tiden går så snabbt så vips är det avslutning!

• OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-03 11:50:49 följande:
    katvig har en fin grön och vitrandig, men det ska kanske vara vitt? och vet inte heller storlekarna... blogg.vildanglar.se/ kolla inlägg från 2/5 men finns även kort utan barn i den längre bak...den rockfella klänning med som smilla bla har köpt är med fin.. Sedan jag har nog inte så mkt mer koll på tjejkläder..
    Nä, helvitt behöver det absolut inte vara, att det ska vara somrigt är mera mitt krav!
    Känns inte lockande att dra på henne en mörk klänning till avslutningen, och klänning vill hon absolut ha även om tunika och vita capri säkert går bra det också.

Ska kika på dina tips!

Spännande med bebis förresten, underbart att få sniffa bebbe! {#lang_emotions_flower}
  • OsynligtSmåkryp
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-03 12:04:24 följande:
    Ohh, Ej sikke lej och Molos rutiga var ju underbara, tack för tipsen! Får väl sätta mig ned med 6-åringen någon dag så att hon får välja.
    Även Katvig lil var ju superfin, men en vit korta över så skulle det ju vara fiiint! Och hon passar ju i lila.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 12:09:05 följande:
    Åhhhh noa noa har mycket fint!!!
    Måste kika!
  • OsynligtSmåkryp
    h80 skrev 2010-05-04 11:10:52 följande:
    finns det nån webbshop som har IdaT s sommarkollektion? (eller vår)
    Någon sa att IdaT hade gått i kk, vet dock inte med säkerhet om det stämmer...
  • OsynligtSmåkryp
    h80 skrev 2010-05-04 11:28:37 följande:
    har också hört nått om det, n såg jag att de hade massa nytt i sin egen webbshop, så jag blev osäker
    Ahh, ja då vore det ju knepigt om dom gått i kk, jag hoppas att det var ett dumt rykte det finns alltid godbitar ur IdaTs kollektioner, tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17