Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-10 10:57:08 följande:
    Men alltså... Januari ute på landet och en Bugga e sådär halvpraktiskt
    När i januari är du beräknad?

Vagnbekymmer är angenämt, fins massor av skoj inom barnvagnar ju!
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-10 14:37:48 följande:
    åhh svårt att inte handla en rååååååååsa hood till syster (i stl 80) när hon bara har stl 50 nu
    Haha, kan tro att shoppingmasken i dig kliar!
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-10 14:48:44 följande:
    ja sååååååå jobbigt!Får går och göra en hallonsmotie istället tror jag
    Ähh, shoppa först, fixa smoothie senare.
  • OsynligtSmåkryp
    Kristyr skrev 2010-05-10 19:44:53 följande:
    *puh* nu är tröjan slut Funderar på att lägga en småfolk order från småvi istället...
    Sån otur.

Jaa, Småfolk måste du köpa! Jag fick hem fina kläder i förra veckan och vill ha sommar nu så att dom kan användas!
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 08:18:50 följande:
    Inte bara massa fördelar att bo på landet inte!!Jäkla mvc!!Teletid tisd-onsd 8-9Väntat en hel jädra vecka på att få prova ringa igen å idag då va det utbildning så ring nästa vecka, lär väl vara januari innan man får tag i dom *mutter mutter*
    Mäh, så dåligt! Ska dom nu ha utbildning kunde dom ju ha en extra teletid eller så just den veckan...Här var det visst teletid varje dag om jag inte minns fel och det kunde vara nog så svårt att komma fram ändå. {#lang_emotions_undecided}
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-11 08:19:38 följande:
    ÄLSKAR äpplena så här blidde det den röda fina åxå
    Äpplena är superfina! Fick hem grön + lila tröja samt den röda klänningen från SmåVi i förra veckan...*kärlek*
  • OsynligtSmåkryp
    hzl skrev 2010-05-11 10:56:54 följande:
    Nu blir jag lite småsur... Beställde jättefin uvdräkt från esl på llm nyss.Nu har dom fått in en ännu finare från småfolk! Asså den är supersöt!www.luckylittleme.se/product.asp?product=4252...
    Är den skickad ännu då? Annars kanske du kan ringa och ändra ordern?
  • OsynligtSmåkryp
    hzl skrev 2010-05-11 11:02:18 följande:
    ja.. det var för 2 veckor sen kanske. så det är inte mycket att göra åt. Eller ska jag ha 2?
    Ahh, det var så länge sedan.
    Blir det en fin sommar har man kanske användning av två, här brukar vi iallafall varva badkläder under sommaren.
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:05:55 följande:
    ängeln: Åhhh vad söta dina ungar är!jompa: härliga ungar du med. Ser så mysigt ut när de sitter tilsammans i fåtöljen. Önskar mina kunde sitta så nära varandra utan att bråka osynliga små: fin shopping!
    Tack! {#lang_emotions_flower}
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-05-11 11:11:01 följande:
    Alltså är det någon ide att lägga ut kläder på fb, eller väntar alla på molos salgen?
    Det går snortrögt där liksom på Tradera, tycker jag...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17