Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-04-10 11:06:03 följande:
    haha hur kan snoppen vara sååå rolig att känna på liksom haha precis jaa dom är såå fina!! fast jag tog 110/116 får vänta med att använda dom till nästa år tror jag har tyvärr inte sett den gröna i 98/104 åhh kan du inte visa? älskar scrapping
    Mhhhh, är inte riktigt klar än men sen kan jag visa, men kom ihåg att det är första gången jag scrappar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2010-04-11 00:07:16 följande:
    ja, turkos el rosa med massor av färglada bilar och så knyttofsar , inget lila men ändå... fanns bara i BEBIS, inte ens stella kunde ha den snyggt www.ahlens.se/barn/aktuellt_sortiment/barn-92... finns som tröja, men den turkosa var/är mycket finare
    Åh den är så fin, Liam har den turkosa scarfen med bilar, mössan gick ju tyvärr inte
    Men Meja har båda mössan och scarfen, blev så glad när jag hittade nåt rosa med bilar

Godmorgon förresten.
    Här vaknade barnen tidigt idag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Denna är det ni menar va?
    IMG_5331.JPG

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-04-11 09:01:12 följande:
    jättefina!! vad sööööt meja var i bildis. sååå bra hon passar i daisys
    Jaaa, synd att mössan inte fanns i större storlek, fast det rosa är nog ännu finare

Ja hon är fin i daisys, passar bra i starkare färger.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-11 11:09:42 följande:
    Åhh kolla vilka fina småfolk regnkläder.. Röda äpplenblogg.vildanglar.se/
    Åååååh, lovely, lite opratiskt med vitt dock, men underbart fina{#lang_emotions_sunny}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tindrisen03 skrev 2010-04-11 11:58:15 följande:
    Ni som har provat och sålt lite på FB, ger det liknande priser som på Tradera? Bättre, sämre? Det är kanske trots allt inte lika många som ser det där eller är skillnaden inte större än avgiften man får betala på Tradera?
    Jag tycker nog det är lite mer svår sålt på FB, på T blir man ju oftast av med allt, både till bra och dåliga priser. Men det är ju alltid värt att först testa på FB eftersom det inte kostar nåt där. Det jag fått sålt på FB har jag dock fått bra för, men mycket ligger ju kvar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hallå igen.

Åååh vilket underbart väder vi fick idag, 15 grader i skuggan. Har varit ute och hälsat på sambon på hans jobb och Liam fick såklart åka hjullastare.

OT men vi ska på dop nu i maj, letar efter en klänning till Meja, vad tycker ni om denna?, är den för mycket?
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_329029_F_1.jpg

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-11 17:13:23 följande:
    n nja inget vidare tycker jag. Finns så mycket annat fint.
    Tips på nåt annat fint?
    Jag tycker nog också den är lite too much.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Här verkar vi också få en fin och solig dag, så idag blir det projekt byta altan tak, vårat gick ju sönder i vinter av all snö, lagom kul när det bara var 2 år gammalt.

Idag hoppas jag att kanin bodyn kommer i lådan, och min NS order från Babyshop.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-04-12 08:30:30 följande:
    Oj vad trist!! Inget kul alls när sånt går sönder.Åhh jag kan nog inte förvänta mig nån post... tror jag, tror inte jag shoppat nåt.. *lite glömsk nuförtiden*
    Nä det är ju lite små surt, väldigt sura pengar som man hellre hade lagt på nåt annat, men men, ett tak måste vi ju ha

Ha ha, jag satt just och funderade på om det var nåt mer jag hade beställt men det tror jag inte...
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17