Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-20 11:09:34 följande:
    vi skrev kontonr på inbjudan! och folk anväde det! Jättebra!För man "måste" komma med ett paket på dop, det var ganska så gästerna tyckte?Men kul att det blev bättre till Mejas dop!
    Ja förmodligen var det så, men man kan ju även ta med ett kuvert med pengar i
    Kristyr skrev 2010-04-20 11:11:34 följande:
    Undrar om man vågar köpa hemligt småfolkplagg på liten på landet..om man kan få nått äldre plagg än det som ligger i småfolk kategorin?
    Det tycker jag absolut man vågar
    Jag gjorde det för ett tag sen och jag fick 2 plagg från äldre kollektioner.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tillbaka från läkarundersökning på Bvc, 7 kg och 67,5 cm lång är Meja nu
    Sprut dags var det också och det var ungefär lika populärt som sist, huuuja vad hon skrek och tystnade inte förens efter 1½ timma *pust*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 14:44:59 följande:
    oj då måste hon vara hes nu (iaf nästan)
    Ja det kraxade mest om henne där på slutet , sen somnade hon i ren utmattning, stackarn.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 15:10:44 följande:
    stackars liten...
    Ja fy, sprutorna är inge roliga, men nu är det ingen förens 1½ års sprutan
    Tur dock att jag blivit sprut van efter alla sprutor som barnen har fått som nyfödda, då fick dom ju sprutor flera gånger om dagen.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Behöver lite OT hjälp här
    Ska på maskerad med 80 tals tema, vad sjutton ska man ha för skor då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Tack för förslagen på kläder
    Pumps är dock inte riktigt min grej *asg*
    Kläderna blir nåt i stil med typ neon rosa leggings, svarta hotpants, benvärmare, nåt färglatt linne och en massa neon färgade smycken. Kom just och tänka på mina gamla lila Reebok skor i denna modell, dom borde väl funka?
    http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/60-16/60-1665.jpg

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-20 20:28:26 följande:
    Ja superfin och det är det säkert. Jag gillade badbyxorna. Såna måste mina killar ha.
    Ja dom var också super fina, kör nog på Mala uv dräkten på Liam även denna sommaren, helt sjukt, han har haft den 2 somrar och den lär passa även denna Men ett par badbyxor är ju alltid bra att ha om man badar på kvällarna och så.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-20 20:36:12 följande:
    Visst är de bra? Vi har också den i sommar, men tycker som du att det är bra med lite bad byxor också.
    Ja dom är helt underbara, har varit super nöjd med Malas till Liam och funderar på en till Meja också, men nu har ju både Småfolk och Hummel kommit med andra fina, men visst behöver man väl mer än 1?!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17