Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Milliz skrev 2010-04-08 21:57:29 följande:
    Ja, jag sitter på fingrarna Fast jag har iofs inte shoppat något på ett tag nu 
    {#lang_emotions_dreamer} det har ju jag så klicka du

nu måste jag sova. sov två timmar inatt. lillebror hade såå ont i sitt öra

sov gott alla
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-04-08 21:59:19 följande:
    A har den med fjärilar i 98/104 och är ju 92,5 cm lång.Tror att den funkar bra till din lilla.Bild på A finns i bt, inlagd idag.
    se så rätt jag hade i mitt inlägg ovan {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-04-08 22:01:40 följande:
    Butte med kollen!!! Jag tycker att babyklänningarna i 92 är för långa till A också och hon har ju som sagt ändå 98/104 i den där modellen.
    lillronya skrev 2010-04-08 22:03:16 följande:
    Butte: Den butien vi var och shoppade villervalla i, finns den kvar? Och har de fortfarande vv? Lite sugen på en malmötur snart.
    hmm jaaa den finns kvar. finns villervalla i butiken på gågatan nu med när ska du komma hit??

jag måste lägga mig, kan ju bli en sån natt till.. men jag läser tillbaka imrogon

kram på er IGEN
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:07:12 följande:
    Ja det kanske dom gör? Nu är den iaf beställd, så håller jag tummarna att det är print på baksidan också Var ju "billig" hos Eleraff nu.
    print på typ halva baksidan. enm båge upptill liksom
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:30:51 följande:
    Öh, det lät skumt? Vet du nånstans det finns bild?
    hittar ingen men det är inte så skumt som det låter det var så förra säsongen i alla fall.. tror det är så nu med
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-04-09 15:37:18 följande:
    Likadant som det var på tågen från förra, alltså den med print och grå ärmar? Isf är det ju helt ok
    jaaa just ja
    AochJsMamma skrev 2010-04-09 15:35:21 följande:
    fick oxå mitt Eleraff paket med linnena igår, och jag tyckte liksom du att kaninlinnet ser litet ut! Blev faktiskt lite förvånad, hoppas verkligen att det passar..Alex har 86 annars o linnet i 92/98 såg som sagt litet ut... Hörde att det var kaos,... skulle ju oxå med, men hela familjen här har haft/fått vinterkräksjukan.. blääk
    joodå det kommer säkert passa!!
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2010-04-09 15:50:15 följande:
    hoppas du harrätt! Är ju så GALET fint! Älskar kombon med det blåa o röda... 
    jaa det är verkligen galet fint!! älskar det printet!! vi har klänningen tillsammans med katvigs röd/vita {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2010-04-09 17:50:39 följande:
    Mörka jeans, förmodar att det blir raw, raw red Men vet faktiskt inte Hooden var rosa med röda kanter sa ho..undras om hon menar fleecen? Hmm för nån rosa svettis har väl inte haft röda kanter?Lillronya!! Allvetande om NS Vad tror du?
    joo jag vet vilken svettis
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17