• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-06-07 19:28:48 följande:
    Låter bra! Zunblock köpte jag till Max på Gekås för finfint pris
    Låter bra! Borde ta mig till Gekås någongång. Har aldrig varit där..
    Tack för tipset om POMPdeLUX idag.. Måste nog köpa en helt ny garderob till P om jag ska få plats med allt jag köpte..
    Jag har ju varit shoppingsugen så länge men inte hittat något. Nu hittade jag allt och lite till.. :-P
    Behöver lite mindre färgglada och röriga plagg.. P börjar bli för stor för vissa print nu.. Hoppas att de är lika fina som jag tror....
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-06-07 20:09:11 följande:
    God kväll!

Reashoppas det något? Tycker att jag är mätt på det som kommer upp på rean. Trots att jag inte ens köpt det till ord pris.
    Godkväll!
    Jag är också trött på det som kommer upp. Trots rea tycker jag inte att det är värt att köpas..
    Finns några få plagg jag är sugen på men vill spara lite plats för nyheter.
    Men efter dagens inlöp så finns det nog inte plats för någonting längre..
    Allt bra med dig, magen, A och N?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 20:16:43 följande:
    jahaa hon gillar inte 3/4dels armar.. hon tycker att det är knepigt

jaha butterfly, ja den är ju UNDERBAR!!! KÖÖÖP
    Det gör inte P heller.. Hon är jättekänslig..
    Är sugen på moloknickers men jag vet att hon aldrig kommer sätta på sig dom så det är ingen idé...

Vi har redan en sån.. Fast i 104.. :-P
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-06-07 20:20:01 följande:
    Nej, det känns liksom inte nytt och fräscht längre (vilket det iofs inte är)

Vad har du shoppat idag då? Jag har inte köpt något nytt på länge om man bortser från Molo lagersalg men det är ju "gamla" saker.

Det är bara här, stel och otymplig känner jag mig. N och A mår bara bra. Ni då? Friska nu? Läste att ngn var dålig för några dagar sen
    Jag shoppade lite på OTT. Lite tråkigt med höstmolo men perfekta dagisplagg till de priset...

Jag köpte 24 plagg på POMPdeLUX.. Så glad att jag hittade lite plagg jag sökte till de priserna...

Vad skönt att du mår bra.. 2 månader kvar "bara".. Kul med en liten bebis.. Lite avis.. Börjar känna mig redo igen men F vill inte ha bebis nu..
    Det är bra med oss men för tillfället är M magsjuk inne på dag 4 utan att hon får behålla något.. Hade hon inte varit så pigg som hon är ändå hade jag varit orolig.. Hoppas att det vänder snart..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 20:33:26 följande:
    åhh lillstumpan. är hon inte bra än
    Nej, det har inte vänt än.. Har varit orolig men jag ringde till sjukvårdsupplysningen och de övertygade mig att bara hon kissar och allmäntillståndet är ok så är det ingen fara.. Känns som hon tynar bort.. Har liksom inte så mkt att ta av...
  • Preggi
    Smultronhjärta skrev 2010-06-07 20:46:04 följande:
    Preggi: Jäklar i min låda vad många plagg du köpte Antar att ditt köpsug är något stillat iaf

Stormis,Solouniko,1 och 1- Tack Nu ska jag bara känna efter ifall jag "får" köpa två klänningar samma dag-råkade ju köpa en från Småfolk tidigare idag*snacka om reakåt*

Undrar var närmaste Cubus finns,jag har aldrig ens varit i en sådan affär..Drömmer Finns dock perfekta rosa 3/4 leggings på Gekås som på Lova bli ypperligt fina leggings. Överkomligt pris på 29,95:-

MammaT: Inte sett några skor på Gekås- endast tvådelade set för 129:- (tror jag att det var-samt keps en annan gång)
    Hehe, ja men du har väl sett hur mkt fint det finns för tjejer och jag har ju två st. Sen kunde jag inte välja bort några plagg för jag tyckte alla var så fina.. Vet inte om köpsuget är stillat eller triggat att vilja köpa mer..
  • Preggi
    Buttelina skrev 2010-06-07 20:48:39 följande:
    åh lillsnuttan! ja dom klarar mer än man tror dom små liven. isabel spydde i 7 dagar sist sen tog det ca 1 veckatill  innan hon kunde äta någorlunda normalt igen.. smal blev hon
    Oj en hel vecka? Stackarn!
    Duntoffla skrev 2010-06-07 20:57:31 följande:
    Hoppsan! Det var ingen dålig shopping

Jobbigt när en vill och den andra inte. Det kanske ändras snart.

Hoppas M mår bra snart igen. Inte kul när de är dåliga de små.
    Nej, det var väl bra gjort.. :-P
    F vill att vi flyttar först och vi har ju letat hus länge nu... Kan ju ta ett tag till vi hittar "vårt" hus...
  • Preggi
    Greksmurfen skrev 2010-06-07 21:03:51 följande:
    smultron...vilken hemsida?? tycker det pratas lite allt för mkt om FYND nu =P

preggi: stackars liten =(..... det kan ju gå snabbt.. när maxen blev magsjuk (vinterkräksjukan) å blev han ju uttorkad på 5-6 tim=S... du ska inte ringa å prata med barnakuten?
    mm, det kan gå snabbt. Det kanske blir en tripp till akuten ändå ikväll.. Nu säger hon att det snurrar i huvudet när hon står...
  • Preggi

Hej tjejer,

Är det bara EST som fått in nya molo eller är det fler?Drömmer

• Preggi
    THEA och Grodan skrev 2010-06-09 12:54:37 följande:
    Åhhh, fotbollar
    De var fina men inte vår stil..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17