Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-04-09 20:58:07 följande:
    De är inte ljusa..De är däremot mörka och rätt lika i tvätten men skiljer åt på att red raw har röda sömmar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-09 21:15:49 följande:
    JAg vet inte om stormis var så mycket värre än mig (särskillt inte med tanke på att hon handlade till två barn och jag bara til ett) 1 par NS-jeans (dark) 1 NS-mössa tunn röd Som passar utmärkt! 1 röd NS hood (dagens bästa köp? Väldigt nöjd iaf) 1 t-tröja NS 1 NS väst, röd 1 Blingo tröja till pytte 2 solhattar 1 rosa tunika Blingo till mig 1 rosa sjal Blingo till mig 1 par Vincent skor 1 par velourbyxor på Me&I till växalådan 1 geggamoja solhatt Diverse plastleksaker (skottkärra, hink+spade+tillbehör, vattenkanna, kaffeservis) Sen var vi rätt duktiga på att norpa de få hand-outsen som fanns. Hur många nappar fick vi egentligen ihop? Och jag fixade förutom rätt bra med blöjor av olika märken även tvål, lotion och olja från libero. Dataspel, kritor och alcazar-cd fick vi ju också. *sitter bredvid dagens högar och dricker rose*
    Va..skulle jag släpa hem en massa gratisgrejer{#lang_emotions_dreamer}...

Jajamän Nää Stormis var nog bara den av oss som mest såg ut som en packåsna..en väldigt söt sådan
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-09 21:24:49 följande:
    *jag tror jag fick mer än dig* Jag är allvarligt rejält förvånad över hur pass bra jag var, jag brukar vara värdelös på att gå på mässor!
    Duktiga du{#lang_emotions_sunny}

NU:Solsidan
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-09 21:38:23 följande:
    Smultron, ett riktigt gott rosé!
    Shiraz funkar alltid
    Helle skrev 2010-04-09 22:00:09 följande:
    Solsidan - rules!  Hur bra är det inte? Kommer sörja nu är det är slut. 
    Ja fyy- iofs läste jag att fortsättning kommer
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:08:59 följande:
    gomorgomron tjejer=) en glad grekssmurf.. fick med sig en hel del hem från mässan igår med förstår inte hur det gick till... nappar (hur mga vågar vi inte skriva ut hahaha), blöjor som får åka ut till mormor perfekt å ha som lager där=p, bok, libero provprodukter etc.... sen så fick man juh med sig en del nova star med =P 2novastar jeans 2 t-shirts NS 2långarmade t-shirts NS 2 hoodtröjor NS 1 lila mössa ns 1100kr rena rama fyndet=P sen blev det namn t-shirt till maxen i turkos så fint å matcha hans rainbow knickers till sommaren=) sen råkade vi fara en runda förbi gekås med juh =P, å där blev det att inhandla en stycket mini dammsugare till maxen... han e totalt frälst i den ;).. gått runt å dammsugit hela morgonen än så länge hihi.. just det ja fick ju med mej en fin skaloverall med tackar smultron=)... var ett snabbt hej =)
    Haha-ja men så var det ju minst sagt kaos vid NSmontern

Jag vågar nog inte tänka huuur många nappar du plockat med dig{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:40:08 följande:
    jo verkligen KAOS... få se ommaxen accepterar dem napparna bara... men tyckte mam hade konstigt erbjudande... 2st 2 pack nappar för 100kr=P... de kostar ju mindre i vanlig affär...¨¨¨ blev sugen på ett par jeans till nu till maxen.. tro det är XL varianten jag har på han.. mkt mkt sött=).. stl 86 å de sitter perfekt... köpte ett par 80 med lite ljusare jeans...
    XL är mina favoriter! Köpte två par igår som jag är riktigt glad över
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 08:40:44 följande:
    smultron: gratis är gott heter det va..
    Vill minnas så Gott och smakar allra bäst
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 09:29:17 följande:
    JO=) från 150kr och uppåt=) wct kostade 250kr plagget har ja för mej å mjukis från 150kr om det inte var mjukisshortsen eller kjolen då kostade dem 100kr=)
    ..sen fanns de gamla grå mjukisbyxorna också som kostade 100kr,sådana köpte jag
  • Smultronhjärta

Frågar här också..OT som vanligt

Någon som har en kolsyremaskin typ Sodastream och som dela med sig om lite åsikter om den? Jag fundilerar på att köpa mig en kanske...

• Smultronhjärta

Jo jag funderar ju på det där om man faktiskt kommer att använda den{#lang_emotions_undecided}
    När vi besökte vänner i helgen så nästan missbrukade jag deras apparat och vill då ha en egen just nu

• Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-12 16:36:27 följande:
    Dricker du bubbelvatten? Föredrar du bubbelvatten framför vanligt vatten? Hur är det med resten av familjen? Alltså vi använder ju vår massor eftersom vi i princip inte dricker vatten utan bubblor, men om man inte dricker så mycket kolsyrat så blir det kanske bara en dammsamlare.
    Japp-dricker aldrig vanligt vatten(förutom när jag tränar)..Dricker å andra sidan runt 2 liter Cola light om dagen{#lang_emotions_cool}..så att ersätta med lite bubbelvatten istället kan vara en god idè
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17