Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag ska köpa mig en har jag nu bestämt- tvekade delvis på grund av jag tycker flaskorna är rätt fula och likaså maskinerna men så googlade jag lite och hittade skapligt fina och dessutom glasflaskor*me like*
    Någon som vet ifall dessa glasflaskor passar på alla maskiner?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Fick precis en förfrågan ifall jag tror att en klänning som jag har ute på Tradera i stl 62 är tillräckligt bred för att användas som tunika till en som drar stl 80? Min tanke är "går inte" men vänder mig ändå till experterna? Håller ni med mig

• Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-04-12 21:42:13 följande:
    min tjej har 80 nu, hon hade inte kunnat ha en 62:a
    Min tanke också..Det känns som om den inte går att få på ens! Önsketänkande helt enkelt
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    Mjölk och yoghurt kan lindra lite,undvik kolsyrat,stekt,fet,kryddad mat,ingen juice eller citrusfrukter
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-04-13 18:52:52 följande:
    o hur ska jag veta vem alla e??? kunde se kort =))
    Många har vid sina bilder även skrivit sitt nick här på FL
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2010-04-13 19:08:04 följande:
    du har inte hört nåt mer om nåt ev salgdatum?
    Nope...
    Star74 skrev 2010-04-13 19:14:27 följande:
    heej Smultron ! Hoppas att allt är bra med er, Vi använder vår Sodastreamer hur mycket som helst vi har haft den i över 1 år nu, vi har ju så bra vatten här i stan också.
    Heej! Allt är bara bra-hoppas det är det med er också
    Bra vatten är ju ännu ett argument till varför den kommer få flytta hit,maken är nu övertalad och han vill ha en penguin
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-13 19:27:05 följande:
    Hallå där! Är du så inne på bubbelvatten att du glömt av att svara på mitt mail . Du vet att det är alkoholfritt vatten va ?
    Nu har jag nog faktiskt missat något?{#lang_emotions_embarassed}
    Och det är ju alkoholfritt med bubblor, som inte är Cola light, som jag är ute efter
    Star74 skrev 2010-04-13 19:30:40 följande:
    Jaa den är skitsnygg, vi har också en snyggare variant av Sodastreamer men den börjar bli väl använd nu  Allt bra här också - har varit mycket jobb ett tag nu så jag önskar lite ledighet..
    Jag vill hellre ha en titan eller vad den heter..Fast allra helst vill jag ha en snygg
    maugu skrev 2010-04-13 19:40:11 följande:
    Kikar in nu när mina små ligister sover.. Soda stream står på önskelista här oxå..vi har vatten som kommer rinnandes ner från Alperna-supergott!!
    Jag har idag gjort en Sodastream till nästa mål på makens belöningslista gällande VVV och min viktnedgång{#lang_emotions_cool}
    Alpvatten låter ju minst sagt lyxigt att bubbla till men jag får väl vara glad att Star74 upplyste mig om att vi har bra vatten här i stan
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-04-13 20:06:31 följande:
    VAd vill du veta om ditt vatten Smultron? *måste lära mig mer om ditt vatten*
    Äh jag har en svag känsla av att just "mitt" vatten är av en annan karaktär än vad stans anses vara...Kvartens rör känns ju sådär bra{#lang_emotions_undecided}
    Iofs så tror jag att Stoff har testat vattnet på jobbet bara för att kolla så att det iaf inte är farligt!
  • Smultronhjärta
    maugu skrev 2010-04-13 20:12:31 följande:
    Belöningslista..det skulle man ha..jag har köpt mig en stegräknare som ska ta mig till målet typ 5 kg lättare..än så länge inte många steg-barnens kontaminering (nyser en rakt upp i ansiktet)har gjort att jag just nu är vek..
    Det finns alltid tid att skapa en lista I mitt fall tror jag inte att den lockar så värst utan det är mest trevligt att få saker! Jag är så satans envis när jag väl har bestämt mig att jag gör det jag ska ändå Just nu går det rätt bra-har satt ett utmaningsmål till min 30 årsdag med 10 kilo på 6 veckor för att sen fortsätta sikta på beach 2010
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17