Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-05-04 20:34:25 följande:
    Jo det verkar faktiskt gå helt ok. De har ökat nu under em/kväll. Såg lite mörkt ut på förmiddagen....
    Skönt! Tycker alltid det drar iväg mot slutet.

Inget nytt om salg än?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2010-05-04 20:38:20 följande:
    Ja som tur är brukar de öka Nej inget salgdatum än dessvärre. Vill att det ska komma NU så att man kan planera lite. Hoppas nästan nu på nästa vecka så att man slipper gå och vänta längre . Kommer du åka på salgen i år?
    Jag skulle gärna vilja att det var salg redan nästa helg mest pga att det är långledigt från jobbet så man slipper ta semesterdagar. Dessutom är sambon ledig då.

Jag hoppas kunna åka men det beror på NÄR det blir. Du då? Åker du oavsett?
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2010-05-04 20:56:38 följande:
    Ja jag kommer nog åka oavsett när det blir. Har ju så nära så behöver ju inte planera sååå långt i förväg. Men kan gärna ta det nästa vecka, är helt ok för min del så slipper jag ha salgfeber så länge
    Nej, det är ju lite lättare för er Skåne-töser. *avis*
    Theina skrev 2010-05-04 20:59:07 följande:
    Ang. denna salgen som är nu i vår.. där finns inte kläderna som finns i butik nu va? typ fjärilar osv?
    Ja det är höstens kollektion plus äldre. Minns inte vad det var iofs. Fjärilar var väl våren innan dess?
  • Duntoffla
    Theina skrev 2010-05-04 21:03:36 följande:
    Jag vet inte vad den heter men jag menar den med fjärilar och stad bakom.. kommer denna vårkollektionen med på salgen? eller är det från hösten? borde det inte bara vara det då eftersom allt som finns på lager från tidigare borde väl varit sålt på förra salgen?
    Jaså de fjärilarna? Nej, de kommer inte vara med då de tillhör denna kollektion. Hösten och äldre som inte blivit sålda. Man kan hitta gamla rariteter särskilt bland småttestorlekarna
  • Duntoffla
    H I L L A skrev 2010-05-04 22:42:10 följande:
    Go kväll Någon som har nåt bra tips mot kliande vattkoppor ??? Har en ledsen och snart sönderkliad Hilda här Hon har fått flytande Tavegyl, men det hjälper inte....
    Potatismjöl sägs lindra. Vi körde med det och även kylbalsam. (inte samtidigt)
  • Duntoffla

God middag!

Här blev fixardag på dagis och vägdag med föreningen en hemmadag med gnällig Noel i stället. Hostig och lätt till tårarna.

Vilka webbutiker har fått nya Småfolk? (T-shirts)

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2010-05-08 10:44:12 följande:
    Smyger jag in här lite när jag har tid..... Dunis> Småvi var väl de som fick in sist tror jag, han inte så stor koll eg eftersom jag inte vart vid datorn på en vecka..
    Där har jag kollat men visst borde väl fler ha fått in också?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17