• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-09-02 21:04:56 följande:
    misstänkte att molo hade hög och med alla er som är nöjda med den så men är liiiite snål även om jag vet att jag (nästa) år får igen lite- 
    Är några till som behöver vintergrejer här....Obestämd 
    En begagnad molo då? De brukar ju gå att få till ok pris

• jacao
    ChokladMoshin skrev 2010-09-03 09:29:12 följande:
    Supersvårt.
    Provade den modellen i 98/104 till min tjej på 104-105 och den är perfekt i längden men fört kort i ärmarna.
    Storleken större blir lagom i ärmar men för lång. Men min tjej är lite kraftigare så den sitter ju lite tight bak över ryggen också.
    Maila butiken om mått på ärmarna är mitt tips.
    Jag får chansa, ärmarna borde ju inte vara kortare än i andra molo tröjor/tunikor.
    Busbellan skrev 2010-09-03 09:29:58 följande:
    Tror jag absolut räcker, Ella är 98 och hon har 92/98 i den modellen
    Ja jag tror nog att  det funkar, 110/116 låter himla stort...

• jacao
    ChokladMoshin skrev 2010-09-03 10:10:24 följande:
    Jo på just klänningarna blir dom det tyvärr.
    Attans Kanske bäst att fråga om mått iaf  
  • jacao

Hoppas hoppas på fin post idag
    Har handlat så mkt den här veckan så jag har tappat kollen på vad det är jag väntar hem  

• jacao

Sitter här och myser med min post, fick bla den underbara rymdtröjan med blå/svart randiga ärmar, så snygg!! Kommer att bli en favorit här hemma

• jacao
    Ocikatten skrev 2010-09-03 14:30:09 följande:
    Den var snygg, men då jag köpte gamla rymdmönstret på salgen i våras kändes det lite dubbelt upp att köpa igen. Såg att du även köpt flygplanen som är en favorit här, himla snygg till de ljusa haremjeansen från NS! Får passa på att ha lite ljusa färger såhär i sluttampen på sommaren...
    Det gamla rymdprintet är jättefint! Sålde precis våra så det här blir en bra ersättare
  • jacao
    Buttelina skrev 2010-09-10 12:47:21 följande:
    jacao: fiiina barnen i bildis den spacetröjan är suuperfin och kattleggingsen med.
    Tack  
  • jacao

Vet att det var flera härifrån som nappade på traderas erbjudande om att lägga upp gratis auktioner (var det tre eller 5? ) i mitten av augusti. Jag har nu fått min faktura  och det verkar som jag får betala för alla ändå{#emotions_dlg.djavulsk}
    Hur ser det ut för er andra?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17