Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Fick hem den gula lurven idag=) Men gud vad lysgul den var, så har det inte sett ut på bilderna..man ja ja man vänjer väl sig, fint med färg til våren.
Men om dottern ville prova hade jag blivit glad..hmm
Fick hem den gula lurven idag=) Men gud vad lysgul den var, så har det inte sett ut på bilderna..man ja ja man vänjer väl sig, fint med färg til våren.
Men om dottern ville prova hade jag blivit glad..hmm
För övrigt är det trevligt när Ajabaja skickar med godis i paketet=)
Finns den gula lurven i olika gul färg?? Tycker inte att dom andra jag sett är så lysande gul gröna liksom. Vet inte om jag ska behålla den eller inte. Den lyser som en överstrykningspenna liksom. Dottern säger att kompisen har en annan gul på sin..men trodde bara det fanns en sorts gul på lurv flecee eller?
åh kan inte bestämma mig..tycker den är lite fööör liksom.
Jag var ju ute efter den andra gula färgen.Men den är nog omöjlig att få tag i nu... Men kommer inte ihåg vem det är men den som la ut en gul i BT ihop med Colibri mössan var det den här gul/gröna eller den gamla varianten.??
Smilla: Tänk så här...om du går in i en affär å köper några st klänningar som du känner är sådär som du ändå inte blir nöjd med till 100% så är der bättre att du lägger alla dom pengarna på en sån fin som du VET att du kommer gilla och använda mkt.:)
OT men har nån av er handlat på parfymonline.se?? Jag köpe en parfym där sambon fyller på måndag, står 2-3 dagar leverans..beställde i söndags..dom säger att dom skickat den i tisdags..ja då är det jävligt konstigt att dne inte kommit än
Såg att bus och rackartg hade veckans klipp då kostade bongårde klänningen 399
* Jag har velat fram och tillbaka; lång- eller kort ärm? Nu blev det kort ärm, till sommaren är jag nog glad över det valet.