Inlägg från: sesssan |Visa alla inlägg
  • sesssan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej alltså hjälp mig, min dotter 103 cm, ska vi byta till 104 eller 98 på den lila klänningen,????Om din dotter lillronya är 99 och har 92 på sin så borde vi ju ta 98 då.... kompisen hade ju köpt 110 så hon druknade typ i den Och imon ska vi skicka tillbaka och byta den. Vet inte vad jag ska välja känns konstigt att ta 98 när hon inte hade detpå typ 1.5-2 år..men är dom så stora..??

• sesssan

Oj nu trodde jag att jag var inne i NS tråden men ni pratade Ns ändå såg jag ha ha

• sesssan

Hej. Dottern fick Colibri klänningen för 599 med luva av snäll mormor i present. Hon vägar dock ha den för det är luva. Den som är så fin!!! Har varit inne på att sy om den hos skräddare och ta bort luva men då förstör man ju den på sätt och vis, men å andra sidan är det jätte dumt om den bara hänger i garderoben..
    Man kan sälja den och köpa den för 499 utan luva, är det någon som vet nån sida som har dom kvar i stl 110/116?? Vad hade ni gjort

• sesssan
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 09:45:34 följande:
    Åh sån snäll mormor!!! Kan du inte byta då? Jag hade nog antingen försökt byta eller sålt och köpt utan luva, onödigt med en sån underbar klänning som bara hänger...
    Hon hade beställt dne på mybaby.se och jag mejlade dom.... det var ett tag sedan hon köpte den så det var bara bytesrätt..å dom hade inte den andra klänningen och ingen jag ville ha..så vet inte hur jag ska göra. Envisa hon som är så bestämd med kläder. Ja mormor är bäst
  • sesssan
    lillronya skrev 2011-04-21 09:33:27 följande:
    Där har du ju snyggaste hummeldojorna till A. För ett bra pris.
    Jag har handlat Nova star på facebooks 100 kr rabatt, det står att det inte gåller Ns men det funkar..
  • sesssan

Hur är dom harem byxorna som finns i Berry grått o svart?? Snygga eller sitter dom konstigt? Skönt material?? Nån som köpt?

• sesssan

Oj skrev i fel tråd skulle skriv ai Ns tråden

• sesssan

Tack för svaret=) Hur är dom i stl?? Vad har din sötis för stl på sig??

• sesssan

Hi hi tack vad snällt att du kollade=) Glad påsk!!

• sesssan

nån som vet nån sida som har lite rea typ 20% på molo, bondgårdsklänning stl 92 el 86? eller nån som vill sälja;)??

• sesssan

Min dtter har 86/92 på prästkragis klänningen räcker det med 86 då på bondgård eller ska jag ta 92??

• sesssan

Tack för svaret=) Beställde lite på ran nu, så man kan syskon matcha=)

• sesssan

Inngen so mvill sälja en girly rainbow långarmad klänning till mig eller?? stl 110 söker jag..är dom stora i stl..fundrar på om jag vågar beställa en 104..

• sesssan

Är det någon av er som har disco klänningen, är ute efer den kortarmade men den verkar slut överallt i 110:( så undrar lite över den lite tightare moddeln cam..nån som har den är den fin på? Tacksam för svar då dottern ska på sitt första disco:)

• sesssan

tack frö svaret. hon är rätt smal så det blir nog bra då. är den liten i stl eller normal?? nån somv et nån sida med fri frka på molo just nu?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17