Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

va det sista dan i dag för gratis auktionerna?? Hjälp hur ska jag kunna skiljas från nåt??

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Stormis skrev 2010-08-14 21:55:27 följande:
    Jag med utifrån den bilden. Men tilläggas ska att jag är usel "Här ser du armen." -"Öh, ja just det, det gör jag... NOT"
    stökmamma skrev 2010-08-14 21:30:34 följande:
    Japp gjorde jag. Syns på måndag Vart ska ni?

Precis som jag funderat på... hur sitter prislapparna?  tänkte ta en liten startsumma och sen 20% på det som blir sålt över den summan och kanske mimmis klass får dela på lite av lokalen  om dom tar fikaförsäljning ( jag har MASSOR av 5krs plagg )
    En bit frystejp på plaggen som sen är lätt att ta bort. Blev det mössan med?
    japp vi chansar
  • stökmamma
    Duntoffla skrev 2010-08-15 13:37:56 följande:
    Jag la in ett par bilder. Har varit rätt dålig på att fota jämfört med när N var liten. Då hade man ju typ 1000 bilder på en vecka
    sötaste liten och fina storebror

och GRATTIS Nalle förresten {#emotions_dlg.flower} har nog inte hunnit säga det än
  • stökmamma
    anette 81 skrev 2010-08-15 15:26:49 följande:
    får man fråga vad du heter på tradera?
    zannahgirl  heter hon
  • stökmamma

GÅr overaller på T nu??
    om man skulle lägga dom som gratis,? vågar ju inte lägga ut den grå lurvoverallen finns ju en med stjärnluva utan bud
    Måste ju skicka dom svarta overallerna så jag MÅSTE köpa nya, allra helst som den fuxia molon är precis, ska man skicka den oxå tro??

• stökmamma
    SmillaMilla skrev 2010-08-15 19:58:25 följande:
    ja jag har slängt ut overaller på t nu. eftersom det är gratis så kan man ju använda reservationspris.
    aha, det är oxå grattis alltså men då är det svåra vad man ska ta Obestämd
  • stökmamma
    lillronya skrev 2010-08-15 20:41:56 följande:
    Tack! Men jag är för trött för att fatta...
    500gr 80kr plus 12 för skrymmande
    1000gr  150kr +12kr skrym om jag fattade rätt
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-08-15 20:12:50 följande:
    Hej hopp förresten

Nu har jag beställt overall till Liam, gjorde en total vändning och beställde en svart Fix overall Kunde inte låta bli när jag hittade 30% kupongen här hemma, 500 kr lixom Får väl se om den är något att ha annars får det väl bli en Molo/Hummel också.
    äsch, fanns ju bara m svart tänkte jag oxå skulle komma lite billigare undan Räcker med 4 ungar som behöver nya vinterskor Obestämd
  • stökmamma
    ängeln83 skrev 2010-08-15 20:52:13 följande:
    Svart, röd och blå/svart rutig finns ju
    Lite trista färger, dom kunde ju gjort typ turkos och nån härlig grön eller nåt också.
    Fördelen med svart är ju att dom är smuts tåliga , o så kan man ju matcha med häftiga mössor och vantar ist.

Ja jag känner lite så också, o detta är ju Mejas första höst/vinter så hon behöver ju en helt ny komplett garderob, det enda som passar henne nu är ju hennes sommar kläder och dom kan man ju snart inte använda längre.
    Är inte sugen på rött och vill inte ha nåt svart iår, ska försöka bli av med två svarta varför inte den fina gröna dom hade på fleece och jacka
  • stökmamma

ursäkta spammningen i bildis men det bara låste sig och jäklades och varför sitter skicka knappen nästan vid ladda upp??

Hoppas det är ok med er tjejer att jag satte in bilderna, skulle ju självklart frågat innan Skäms

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17