Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-02-10 21:29:40 följande:
    usch vad trist.. tänkte lägga ut och ha avslut i slutet av månaden...
    Ja, jag ska med göra ett försök till då hade jag tänkt, massvis till som ska ut ju
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2011-02-10 21:35:15 följande:
    missade dina "stickade" leggings
    Var du intresserad av dem?
  • Busbellan

Vilka shoppar har fått in katvig mer än småtting, sigge&juno och B&R?

• Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-02-10 22:39:59 följande:
    Kidelin vad jag vet.
    Såg det precis på fb
  • Busbellan

Ella slutade ju med blöja tidigt, hon var nog 22 mån har jag för mig, då slutade hon på natten samtidigt.
    Hon har alltid varit uppe på natten och kissat oftast minst två gånger, men det var inge probem eftersom hon ändå vaknade så mycket på nätterna.
    Men så för ett tag sedan började ungen som aldrig sovit en hel natt plötsligt sova på nätterna
    detta resulterade i att hon kissade så gott som varje natt. Så nu har hon blöja igen på natten, trots lång tid utan.
    Känner inte för att ha vår säng nerkissad varenda natt nämligen, vi samsove ju. Hon lär nog suta tids nog
    Nora var också precis 2 år när hon slutade på dagen, men behövde medicin för att sluta på natten och det fick hon vid 6-6,5 år nån gång

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 07:08:19 följande:
    God morgon!

Alltså 1500 kr för en klänning till mig. Visst är det inte för mycket

JAG vill ha en odd molly klänning! Fyller ju 30 år snart o kan ju köpa den till mig själv Eller hur?
    Självklart kan du köpa den
    Lägg pengarna på dig själv för en gångs skull, tänk vad snabbt du hade kunnat bränna de pengarna på barnkläder
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 07:26:54 följande:
    Hmmm ja jag vill! Brun/lila eller grå? Är de normala i stl? Jag har aldrig haft något odd molly, men skulle vara kul med en riktigt fin klänning när jag far till Barcelona.
    Den brun/lila tycker jag var finast
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17