Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-11 14:19:31 följande:
    Näe, inte med dom växtskutten han brukar ta över sommaren.
    Tror 128 blir bra nu ivår men tvivlar på att det räcker i höst.
    Allt för att få handla vet du

Blev visst lite från ajabaja och BOr idag med
    Har snaart allt jag vill ha från vårens kollektion, förutom lite nyheter då Drömmer
    Ja, handla är ju aldrig fel
    Då kan vi ju ta över era 128:or nä'r A växt ur sina 122:or
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 14:25:16 följande:
    Ha ha men de ser ju gula ut. Men neongrönt låter fint till den gröna softshell jackan, så det blir nog bara bra.

Har du någon bild på A i den?
    Nej har nog ingen bild, men kan försöka fixa en sen om du vill. Han ska bara komma upp ur badet först
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-02-11 14:26:36 följande:
    Kollade nu i Ns brallor och det är bara 128 i de. Undrar om de passar fortfarande. Känns som läge att köpa större.
    Låter som det kan bli lite litet ja, bara att shoppa nya
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 14:36:28 följande:
    Tack för bilden. Anton har ju samma mått och han skall ocks få ett par. För visst fanns de i svart?
    Finns bara i svart tror jag
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 14:59:20 följande:
    Ok, för vi har ett par mörkblå här hemma, så jag antog att det bara fanns det
    Fix?
    Då måste jag missat dem, förra året fanns det också bara svarta
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-11 15:55:32 följande:
    usch va tomt det va hos BoR
    Var det så utplockat?
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-02-11 16:14:19 följande:
    Superfin!! Den andra LLM har är också najs tycker jag. 

Fullkomligt älskar plagget och Klara vägrade nästan av sig sin jumpsuit i somras! Hon tyckte den var sååå bekväm!!! Och den såg verkligen bekväm ut... och snygg!

Åtminstone 2 sånna är ett absolut måste här i sommar... Men egentligen tycker jag dom är för dyra... Lite snål får man väl vara... i alla fall i tanken  
    Var ju en bra modell till våra smalisar också
    har två i 110 liggande här hemma, men är rädd för att de kommer vara lite stora i sommar
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-02-11 19:07:27 följande:
    Ja.. jag fick just tips om en billig 110:a.... Men jag undrar jag.. Jag tänkte ju 104. 
    Hon hade 98 i somras, men i slutet var den väldigt precis i benen. Hon har ju långa ben, vilket är ett litet aber ibland. Men å andra sidan tror jag bara hon kommer att ha växt 3-4 cm från slutet på förra sommaren till början på sommaren som kommer. Då låter det väl lite mastigt att gå upp 2 strl..

Förresten så hintade Everlon om att du nog hade haft några sånna ute till salu, men då kan jag ju sluta drömma om att det mirakulöst var 104:or som du tröttnat på eller nåt  
    Svarade dig på fb precis, det var en 98 jag sålde
    Provade 110 på Ella häromdagen och den kändes stor nu, bra runt kroppen men alldeles för långa ben
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17