Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-02-11 19:14:44 följande:
    Ah... Ja då hoppar jag den 110:an!
    Även om K har långa ben så handlar det ju inte om flera flera cm och är den alldeles för lång i benen på Ella så kommer det inte gå på K heller. Gör inte såå mycket. Det är ju ändå dom nya färgerna jag vill ha Drömmer. Det var det där med att vara snål i teorin... Det krockar oftast med hur jag handlar i praktiken
    Kan se om jag kan få Ella att prova sen om du ändå vill se en bild med 110:an på
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-02-11 19:22:25 följande:
    Supergärna om du orkar och Ella är samarbetsvillig! {#emotions_dlg.flower}
    Vi ska äta lite här nu bara gör ett försök sen
    Alltid sena fredagmiddagar här, har ju suttit i ridhuset till nästan 19
  • Busbellan
    Lalalong skrev 2011-02-11 19:30:18 följande:
    Hihi.. Men vad mysigt ändå. Jag har en liten hemlig dröm att K ska bli en hästtjej. Jag är av den konstiga åsikten att stall och ridhus luktar gott Skrattande
    Fast folk försöker få mig att inse att det är en naiv rosaskimmrande syn på ridning jag har. Jag har hört av kollegor och andra med häst-barn att dom aldrig frusit så mycket som under perioden deras barn var hästtokiga

Smaklig spis!!!  
    Alltså hästarna är rätt roliga från april till oktober, resten av året är det bara kallt
    Men vi är ett gäng föräldrar som sitter där varenda fredag trots att vi egentligen inte behöver det längre, men vi har ganska trevligt
    Tänkte vi skulle ta taxi dit en gång och ta med en faska vin
    Har ju själv haft häst så det är klart jag gillar Noras intresse, och det är bara en tidsfråga innan Ella ska börja också
  • Busbellan
    Everlonn skrev 2011-02-11 20:39:59 följande:
    Oj! Nää 110 kan inte Bus ha heller då

Söt Ella suris  
    Nej, det är nog 104 som gäller, 110:orna får ligga till nästa sommar
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-11 20:52:32 följande:
    joråå, man fryser lika mycket i en ishall när dom spelar hockey eller tränar konståkning...
    man lär sig kla sig  
    Tycker inte det hjälper hur mycket man än klär sig när man sitter still
    Idag var det ändå inte jättemånga minusgrader och där sitter jag och fryser i underställ, joggingbyxor, tröja, fleece och termoset ja och så mössa vantar och vinterkängor såklart
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2011-02-11 21:04:59 följande:
    Alfred älskar stallet och hästarna, han är 4 nu. men ska även börja skridskoskolan nästa säsäong
    Loppan rider även om vi har ett litet uppehåll nu + konståkning
    Stella 2,  har testat hon oxå och kan nog blli ridtjej hon oxå, 4 av 5 vore inte illa och 
    Mimmi bor i stallet och rabbe i ishallen vintertid och då byter 4 av dom till fotbolls planen i vår 

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SCHACK??  

nån som vet var jag hittar safari tisha me helprint armar och safari linne i 152? 
    Och schack eler bridge eller nåt sånt hade säkert varit billigare också
  • Busbellan
    h80 skrev 2011-02-11 21:11:29 följande:
    hur är vårens mössor i storlek??
    Molo?
    För i så fall är de som i höstas, inte så stora som de var förra våren alltså
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-02-11 21:23:15 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer här idag?
    Inte så mycket
    Jag ska nog gå och lägga mig, har blivit genomförkyld och behöver nog sova länge!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17