Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-02-12 19:42:45 följande:
    Busbellan: Vad fin Ella var i nya klänningen, passade jättebra med de leggingsen
    Tack
    Ja, det var en ganska perfekt matchning.
    De har ganska mycket fina flickkläder på lindex nu faktiskt, tyvärr lite sämre på pojksidan och på större flick
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-02-12 19:47:23 följande:
    ja det finns lite grann jag kan tänka mej på flick, har hållt i den klänningen flera gånger men än har jag inte köpt den men det har jag nog snart
    Jag vil ha den blå klänningen med prickar också, hade ju tänkt ta den till 25% idag, men den hade inte kommit in här än
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2011-02-12 20:47:02 följande:
    Ehh? 

Ja, jag hoppas vi hamnar i en bra skola när det väl är dags. Tyvärr har närmsta skolan inte så gott rykte (där jag gick som liten). N står redan i kö till en annan skola som sägs vara mycket bra.
    jompa skrev 2011-02-12 18:55:12 följande:

Godkväll tjejer.

Hur går det för er på T och FB just nu? Är det någon ide att sälja nåt just nu eller inte?

Segt tycker jag
    Vi ska sätta Ella på kö till friskolan här i stan så man i alla fall har det att välja på när det är dags
    Den är nystartad så man vet ju inte så mycket om den än.

Skolan Nora (och snart August) går på blir inte barnen från vårt område skickade till längre utan en annan skola dit jag inte vill ha mina barn, tyvärr finns inte möjligheten här att välja mellan de kommunala skolorna. De säger att man får välja i mån av plats, men det finns aldrig nån plats
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-02-12 20:57:56 följande:
    Vad 17 har hänt med mellon i år?
    Det var nog det sämsta jag har sett.
    Så dåligt att jag går här och muttar högt för mej själv.
    Håller med dig, skitdåligt!
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-02-12 21:12:54 följande:
    Skulle vara den utflippade killen som jag inte ens minns namnet på.
    Busbellan skrev 2011-02-12 21:07:32 följande:
    Håller med dig, skitdåligt!
    Om det var så här dåligt förra helgen så gör det inget att vi missade det.
    Ja, den låten kan jag nog tycka är bra så småningom känns det som
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-02-12 21:26:29 följande:
    Ha ha nu är jag ot. Men sitter o letar efter en sommarstuga. Undrar om man hittar till denna tomten? Vägbeskrivning:

Råsten nr 40 på östra sidan är en orange kub på marken och den finns lite norr om båten som ligger upp och ner!

Råsten nr 57 är också en orange kub som är fastborrad i en sten på västra sidan vid stranden. Råstenen syns om man går längs stranden och tittar upp mot havtornsbuskarna. (Ovanför råstenen finns ett par gamla byxor fastknutna i en havtornsbuske.)

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-02-13 09:21:43 följande:
    Godmorgon!
    Vad skönt emed sovmorgon!
    E vaknade 6.15 och det får väl vara ok. Bättre än 4.15 iaf.
    Tycker 6.15 låter tidigt jag
    Här låg vi till 8.30

Nu sitter jag här och hoppar mellan min hemtenta och FL, missade ju några dagar i veckan att skriva på den eftersom A var sjuk, måste bli färdig idag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17