Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-05-17 14:15:55 följande:
    Jodå, så är det, när kräkandet slutat börjar man med kryckorna! Nädå, jag är inte alls negativ till graviditeter...
    Å jag har totalt glömt bort dig o strumpsen, förlåt!! {#lang_emotions_embarassed} Så jädra virrig..

Hasar iväg och väger dem på stört!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-17 14:20:14 följande:
    Man kan väl inte bli mycket annat än negativ om man har de erfarenheterna. Har du provat såna armband som de säljer på apoteket mot illamående?Utan mina såna hade jag nog gått under och blivit deprimerad.
    Nä, vad e de för nåt? {#lang_emotions_dreamer} Vad heter dom?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:23:29 följande:
    hihi undrar om det är samma eller om det finns två här som går o är smygistjocka Vilken vecka är du i nu? Tror ni var i samma v.7
    Hm.. denna är lite längre gången vad jag vill minnas så då e de nog kanske två smygisar {#lang_emotions_dreamer}

jag e i v 7 ja
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:25:54 följande:
    sjösjukearmband brukar de kallas. Men hjälpte inte ett skit för mig...men det är väl individuellt.
    Å de måste kollas upp   apoteket?
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-17 14:26:47 följande:
    KOmmer inte ihåg nu vad de heter. De är akupressur iaf. Sitter en liten kula på armbandet som ska sitta på insidan av handleden.JAg var mycket negativ men beredd att prova allt. Levde sen med armbanden dygnet runt till illamåendet gick över. Tog bara av de när jag duschade.
    h80 skrev 2010-05-17 14:26:44 följande:
    sånna hade jag också, hjälpte faktiskt lite.
    Ska absolut kolla upp dem!! Tack för tipset {#lang_emotions_kiss}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:27:57 följande:
    hihi då blir det 5 danskbebisar i höst/vinter o två i sommar Babyboom har du bf precis vid jul då? Du kanske får fira nyårsafton på bb som jag fick göra
    5 januari sa bm på {#lang_emotions_heart}mammas{#lang_emotions_heart} födelsedag, men jag går säkert över så jag hamnar i mitten istället
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 11:39:13 följande:
    nr.1!!Bombade bt lite idag igen Vad tycker ni jag ska göra med smallstuffklänningen?? Byta till 74?? Känns ju helt sjukt ju!!
    Å jag står på köööööö på dom lila/gröna katvigarna Pliiis får jag ärva den velourtröjan av dig sen {#lang_emotions_kiss}

Vi har åxå smallstuff klänningen i 86, den satt bra på Bubblis
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 16:40:27 följande:
    Oj har bubblis gått om Maia i längd då? Tycker denna var alldeles för lång, gick strax nedanför knät på henne.Helt sjuka storlekar ju!Det är 68 i velourtröjan så den lär passa lääänge Men jag hör av mig när den är för liten Har fått tag i mössa nu i 68/74 också *glad*(har förresten body och suit i 56 som är lite kort i ärmarna nu, men de har du redan va??)om du skulle stöta på lila/gröna katvigar någonstans så hojta snälla för jag vill ha MER!! Får aldrig nog
    Bubblis är 97 cm lång o denna går precis nedanför knäna på henne

Jag håller med om att storlekarna är helt sinnes

Å men 68 lär väl bli för liten lagom till den passar här? {#lang_emotions_dreamer} 

Jag nosar efter fler varje dag   *underbara ränder*
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 16:49:31 följande:
    oj men Maia är ju 104cm lång... då är nog inte bara storlekarna whacko utan det skiljer mellan klänningarna i samma storlek också!
    Men va lustigt {#lang_emotions_surprised} Min är ca 60 cm nacke-ner å det stämmer bra för det blir ca 17 cm ben kvar nedanför klänningen
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-19 16:51:39 följande:
    ska du inte ha velouheldressen med
    VAr FINNS DEN????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17