Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-31 20:51:54 följande:
    Ingen fara, har redan skrivit upp dig. Kopiera hela länken så kommer du rätt.
    min överföring finns hos dig kl 09.30 i morgon bitti, förlåt mitt virriga huvud och glömska!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Idag är det kalasväder utan dess like, stekhett och klarblå himmel Solig

Bubblis har utvecklat myggfobi vilket gör tillvaron skiiiitjobbig, hon blir helt hysterisk när hon ser en mygga, klättrar på mig hela dagarna och vill aldrig vara ensam en sekund *stackars*

Å jag får seriöst inte plats i några kläder alls längre Obestämd Attans att Molo inte hade mammakläder

Inte va jag så här stor den här tiden med Bubblis inte *tjock mamma*

• RååSa BuBBlan

Nej!!!!!!

Jag blöder

Gubben e bortrest också.. hu.. va ska ja göra???

• RååSa BuBBlan
    blöder än och har som mensvärk.. känns rätt kört Gråter

lilla bubbelbebisen..

ska man åka in eller vad gör man?? är ju ensam med barnen liksom..
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-06-03 17:50:21 följande:
    Om du själv känner dig bekväm med att vänta så tror jag inte det gör något. OM nu något skulle vara fel så är det ju inte så mycket man kan göra, däremot om allt bara är bra så kanske det är skönt att veta det.
    mest rädd då jag är ensam hemma med barnen och värdelöst blodvärde om jag börjar blöda tokmycket, kanske tuppar av o grejer liksom   mår som illa och svettas på ett otäckt sätt *orolig*

avvaktar nån timme till å ser hur det utvecklas, börjar jag må konstigt får jag väl åka in lite snabbt.
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-06-03 18:03:17 följande:
    Ja, så långt tänkte inte ens jag. Det är ju inte så bra precis. Jag har haft ett missfall och det var ingen som ens nämnde nåt sånt till mig.

Har du inte nån i närheten som kan komma till barnen medan du åker in?
    Jo, jag har gubbens föräldrar som kanske kan komma om dom inte tagit vin till maten då.

Jag ringer nog in och hör ändå, händer det något i natt så kan jag INTE åka liksom, bättre o göra det nu då.
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-06-03 18:03:18 följande:
    usch vad jobbigt vännen

jag tycker ABSOLUT att du ska ringa sjukvårdsupplysningen eller sjukhuset. tycker dom att du ska avvakta så tycker jag att du ska ringa hem nån annan vuxen som kan hjälpa dig med barnen OM nått skulle hända
    Mmm.. jag ringer dom. Värken har minskat, har kommit en del små klumpar (ursäkta detaljen)

kollar sambons päron åxå..
  • RååSa BuBBlan

häpp! sjukan va lika villiga som anat.

ring 1177 för rådgivning, jahapp! va ska dom göra då???

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17