Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-03-06 18:25:58 följande:
    Men åhhh så fin! Jag har helt missat småfolks kläderna nu lääänge.

www.luckylittleme.se/product.asp?product=6076...

och denna

www.luckylittleme.se/product.asp?product=6076...

Vilken skall jag köpa till Svea? Och vilken stl?
    Jag tycker elefanterna är finast.
    Tyvärr har ju min envisa dam bestämt att hon inte använder långärmat.
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-03-06 18:33:54 följande:
    När ska man slänga ut sommarkläderna på T? Funderar på om det kan funka att slänga ut en del nu med avslut vid bb eller om det är helt galet? Har så mycket jag måste bli av med, datarummet svämmar snart över.
    Börjar dyka upp lite nu, så det är väl bara att testa sej fram.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-06 18:41:54 följande:
    Hej i tråden.

Ge mig lite styrka och gör mig pigg!! Idag slog gravidtröttheten till och nockade mig totalt. Är så trött att jag nästan är förlamad, orkar knappt existera. Och jag vill bli pigg nu för jag måste åka och handla massa god mat känner jag, kroppen skriker efter dillstuvad potatis nämligen, och korvstroganoff med soyakorv!!! Glad
    Nån som har något trick som kan hjälpa en att få igång livet i en ett tag???
    Hej!
    Tänk på trevlig shopping.
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-06 18:54:02 följande:
    Ja det brukar ju funka men jag är fanimejl knappt shoppingsugen Glad Förutom igår då, köpte en kosseknappis i stl 104. Fattar inte vad jag tänker med alla gånger. Den kommer ju ligga i lådan i 2 år säkert.
    Ibland är hjärnan inte riktigt med.
  • lillronya
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-06 19:03:50 följande:
    Min hjärna blir ofta väldigt blind och det är inte bara nu Flört Såg bara kossetröja kossetröja kossetröja. Sen helt plötsligt så var den min .)

Hahahaha så kan det vara.

• lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-06 19:25:35 följande:
    hellu brudar!

vad händer här?

själv är jag super pisspotte irriterad och ledsen just nu..... 

Hej!

Varför är du ledsen?

Kramar

• lillronya
    stökmamma skrev 2011-03-06 19:49:29 följande:
    har spendarat två timmar sammanlgt på jouren men Joline, efter 1,5 väntan kom dom på att kissprovet inte va dugligt och måste göras om i morgon på hc, dessutom när vi sitter i ett rum och väntar ringer en sköterska mig och ber mig vända tillbaka och hämta papper och rör- läkaren som inte träffats oss hade sagt att vi blivit hemskickade redan...
    när vi sitter där ringer en gråtande Mimmi, hon har åkt av hästen på hoppspecial träningen (som hon längtat efter sen hon ´spräckte armbågen första dan på sommarlovet) och slagit i huvet. Hon ligger nu med hjärnskakning men vill INTE åka in på observation.... trots att hon kräkts
    Men fy vad jobbigt!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-03-06 20:10:20 följande:
    God kväll!

Vilken dag..jag är på supernervös och skitglad,känner mig vuxen och liten på samma gång

Byter adress till MITT hus den 15 majSolig
    Åh grattis!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-06 20:25:06 följande:
    fl lisa vilken underbar bild på din sötis

såå fin den overallen tuur att vi har jackan kvar som passar lillebror även nästa år

lillronya uuunderbara vårbilder på fina dinosaurien och ballerinan
    Tack!
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-03-06 20:47:51 följande:
    Jag blir taxi till Max och Lova blir nog försökskanin på stället (eftersom hon ändå står i kö till samma dagis som Max) Går det inte så har vi iaf testat...
    Jag tror liksom inte att jag kommer att bo i huset såå länge- har ju hittills inte lyckats på mer än två år på något ställe sen jag flyttade hemifrånDrömmer Stoffe tror inte att det kommer bli skillnad nu

Måste bara skriva här att vi flyttade en gång om året i flera år.

Nu har vi bott här i 12år

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17