• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla
    Saraia skrev 2011-01-20 18:11:48 följande:
    Kan jag ta 92 i softshell t min lilla; tänkt att ha den i höst, hon blir 1år  2/11 o beräknas då va ca 78cm???
    ja det kan du. Tog 140 till Anton på 128.
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2011-01-20 17:28:45 följande:
    Här var det ju, i DIN lokala butik tom www.busochrackartyg.com/product2101/category1...
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:23:14 följande:
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-bab...
    Nej den där är nog den från i höstas för det är väl höstens kläder som reas nu?  En lite mörkare lila färg, lite som den lila lurvjackan med svarta kantband också från i höst  Den jag har köpte jag på salgen och den är från förra våren
    ja se där Då ska jag dit o kolla in den nästa vecka! Farligt nu när jag örjar jobba och får BoR längs vägen till jobbet
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:45:07 följande:
    Jag är ju inte så mycket för det där skrikiga men jag hoppas den funkar ändå
    Ja, minst två va? Dessutom vet jag inte ens om den vi har nu passar till våren men jag hoppas det för det är min favvo. Fast jag vet inte riktigt vilken jag ska köpa isf, gillar ingen av höstens och vårens fruity känns sådär.

Ååååh va fin, den modellen är ju uuuunderbar.
    Ja MINST två stycken måste man ju ha Vet inte riktigt vilken till jag vill ha dock, ingen ny som fallit mig i smaken ännu.. Ja jag gillar iofd den blåa som heter surfing eller nått, jääättefin IRL Men ja, kanske jag föredrar nått lite mer girly ändå
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Tjolla, sååå fin shopping Alltså jag är så KÄR i den jackan så det är inte klokt, blir som lite till mig varenda gång jag ser den ÄR man skadad eller Tog 98 till Milla som sagt, också lite lång i ärmarna men 92an hade vi nog inte fått in en fleece under.

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ChokladMoshin

Hallå i tråden.
    Helt slut efter en hektisk dag med utv.samtal på förskolan, skriva kontrakt för huset  och möte med banken.
    Puh! Är helt slut nu och vill shoppa nån sommarsuit, men vill nog invänta och se om Katvig kommer med några fina ränder-

Mamma till 4, räcker det nu?
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-01-20 19:45:10 följande:
    Hallå i tråden.Helt slut efter en hektisk dag med utv.samtal på förskolan, skriva kontrakt för huset  och möte med banken.Puh! Är helt slut nu och vill shoppa nån sommarsuit, men vill nog invänta och se om Katvig kommer med några fina ränder-

Det finns en del nya ränder på Katvigs hemsida, inga som lockade mej tyvärr.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ChokladMoshin
    ängeln83 skrev 2011-01-20 19:51:19 följande:
    Kikade och tyckte några av sommarsuitsen såg fina ut, men så svårt när det inte är riktiga foton.
  • Ängelii
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:12:40 följande:
    Åhh vilket läckert kasett-linne i bt!! Måste ju ha det till Mateo så kan han matcha med syrrans klänning Vart finns det?
    Var köpte du kasettbandsklänningen?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-01-20 19:51:19 följande:
    åhh måste kolla!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17