• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:27:27 följande:
    Vilken färg är det egentligen på kanbanden på bondgårds klänningen? Skiljer ju jätte mycket i färg mellan kort/långärmad ju. Varför kunde dom inte gjort röda kantband för?, hade ju varit mycket finare, men men, tror Meja kommer gilla klänningen ändå.
    www.my-baby.se/pub_images/original/0321-Cathl...
    www.my-baby.se/pub_images/original/caroline-a...
    den andra länken stämmer bäst i färg med våran kortärmade
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:27:27 följande:
    Vilken färg är det egentligen på kanbanden på bondgårds klänningen? Skiljer ju jätte mycket i färg mellan kort/långärmad ju. Varför kunde dom inte gjort röda kantband för?, hade ju varit mycket finare, men men, tror Meja kommer gilla klänningen ändå.
    www.my-baby.se/pub_images/original/0321-Cathl...
    www.my-baby.se/pub_images/original/caroline-a...
    Dom är typ nästan dalmatinrosa, fast inte riiktigt lika galna ändå Fin men njae, jag har inte riktigt fastnat för den men dom kantbanden, tycker också dom borde varit röda! Ska dock efterbeställa den modellen som jag la upp i BT på girlyrainbowtröjan. Den kossetröjan har svart spetskant och ser suuperfin ut Är en sån fin modell på tröjor men verkar inte som någon svensk shopp tagit in den ännu. Meja borde kunna ha 92 på dom modellerna för dom är cokså småå!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:28:45 följande:
    Här var det ju, i DIN lokala butik tom www.busochrackartyg.com/product2101/category1...
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:23:14 följande:
    Men då borde det vara samma jag beställde på rea nu va?
    www.my-baby.se/pub_images/original/cloudy-bab...
    Nej den där är nog den från i höstas för det är väl höstens kläder som reas nu?  En lite mörkare lila färg, lite som den lila lurvjackan med svarta kantband också från i höst  Den jag har köpte jag på salgen och den är från förra våren
    Ha ha, äh...nu virrade jag ihop det, jaaa, såklart den är från i höstas Jaja...hoppas den är fin ialla fall, hade egentligen velat ha rååååsa men den var så fisig, fick ju dessutom tag på en uuuunderbar mmp overall på salgen så det blir nog bra med en lila jacka Kanon, nu är Mejas vår kläder fixade, förutom skor. Iof har hon bara en lurv jacka så det kanske vi "måste" köpa en till?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:31:40 följande:
    Dom är typ nästan dalmatinrosa, fast inte riiktigt lika galna ändå Fin men njae, jag har inte riktigt fastnat för den men dom kantbanden, tycker också dom borde varit röda! Ska dock efterbeställa den modellen som jag la upp i BT på girlyrainbowtröjan. Den kossetröjan har svart spetskant och ser suuperfin ut Är en sån fin modell på tröjor men verkar inte som någon svensk shopp tagit in den ännu. Meja borde kunna ha 92 på dom modellerna för dom är cokså småå!
    Uuuh...lysande? O det som jag absolut inte gillar, hum...jaja, vi får väl se vad jag tycker om klänningen när den landar i lådan, det går ju alltid skicka tillbaka. Röda kantband hade varit hundra ggr finare.
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:09:51 följande:
    den där dyyyyra superoverallen i mmp. ordinarie pris 1999kr. Fick hem den svarta till Maia och MÅSTE ha en till Mateo med...grön eller svart i 92, men hittar bara till 40%...skulle gärna ta en rosa till Maia med i 122. Den svarta i 116 satt bra nu och lär väl bara passa i början av nästa säsong...
    jahaa nä den har jag inte sett
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:12:38 följande:
    Hum...till Liam:
    www.my-baby.se/molo-linne-jorge-ginko-star-p-...
    www.my-baby.se/molo-linne-jim-auto-p-1177.asp...
    O till Meja:
    www.my-baby.se/molo-klanning-baby-cathleen-an...
    www.my-baby.se/molo-jacka-cloudy-baby-velvet-...

O så köpte jag ju colibri och girly rainbow tidigare idag till Meja *ooops*
    fiin shopping
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:33:20 följande:
    Uuuh...lysande? O det som jag absolut inte gillar, hum...jaja, vi får väl se vad jag tycker om klänningen när den landar i lådan, det går ju alltid skicka tillbaka. Röda kantband hade varit hundra ggr finare.
    Ja rätt så lysande Åt dalmatinhållet typ, fast inte ritkigt lite svidig i ögonen Klart ni måste ha en till lurv, Milla har bara en så det måste jag med

www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-t-shirt-8321p.html
    Den ska Milla få, guud vad den ser fin ut
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-20 17:41:14 följande:
    jahaa nä den har jag inte sett
    ängeln83 skrev 2011-01-20 17:12:38 följande:
    Hum...till Liam:
    www.my-baby.se/molo-linne-jorge-ginko-star-p-...
    www.my-baby.se/molo-linne-jim-auto-p-1177.asp...
    O till Meja:
    www.my-baby.se/molo-klanning-baby-cathleen-an...
    www.my-baby.se/molo-jacka-cloudy-baby-velvet-...

O så köpte jag ju colibri och girly rainbow tidigare idag till Meja *ooops*
    fiin shopping
    Mmm...fast nu fick jag lite ångest härSkäms
    Vi beslutade senast igår att vi skulle lugna ner oss med shoppingen lite, fick ju välja mellan att börja jobba nu eller vara hemma tills september fast då med mindre pengar, valde såklart att vara hemma med barnen...men äh...han har ju ingen koll på mitt shopping konto
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-01-20 17:09:51 följande:
    den där dyyyyra superoverallen i mmp. ordinarie pris 1999kr. Fick hem den svarta till Maia och MÅSTE ha en till Mateo med...grön eller svart i 92, men hittar bara till 40%...skulle gärna ta en rosa till Maia med i 122. Den svarta i 116 satt bra nu och lär väl bara passa i början av nästa säsong...
    Den finns i min butik i svart och grönt men bara på 30%, kan ju dock lägga dig på minnet om/när det blir 50%
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-01-20 17:42:09 följande:
    Ja rätt så lysande Åt dalmatinhållet typ, fast inte ritkigt lite svidig i ögonen Klart ni måste ha en till lurv, Milla har bara en så det måste jag med

www.olgasoldeboern.dk/shop/molo-t-shirt-8321p...
    Den ska Milla få, guud vad den ser fin ut
    Jag är ju inte så mycket för det där skrikiga men jag hoppas den funkar ändå
    Ja, minst två va? Dessutom vet jag inte ens om den vi har nu passar till våren men jag hoppas det för det är min favvo. Fast jag vet inte riktigt vilken jag ska köpa isf, gillar ingen av höstens och vårens fruity känns sådär.

Ååååh va fin, den modellen är ju uuuunderbar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17