solouniko skrev 2011-01-20 17:03:57 följande:
Nä, det är HEMSKT att vara sjuk. Speciellt med två små kan jag tänka mig. Tur att du är på fötterna igen! Ja de är ju så stora, tycker det är uuunderbart att dom återgått till enkelstorlekar igen! Annars kanske vi hade fått vara utan då jag kan tänka mig att hon hamnat mellan två storlekar, alldeles för kort eller nattlinne. Jag lääängtar tills jag får en bebis igen att stoppa i små suits

Duntoffla skrev 2011-01-20 16:58:33 följande:
Ja, de kanske har ändrats? Har inte kikat så mycket på Lindex leggings förut så jag har inget att jämföra med sedan tidigare. Velourisarna är också superfina nu på tjejsidan (som vanligt)
Nä, nu måste jag försöka bota skallebanket.
CU
Ja vi har iofs inte heller haft så mkt leggings därifrån, men nu ska jag ta mig in till stan och handla lite till alla sommarklänningar

Jo såg velourisarna, fina färger men jag hade velat ha dom färgerna som var förra våren också. Cerise, limegrön och jättefin turkos färg, behöver nån sån färg till sländknappisen!
Ja verkligen, och körtelfeber önskar jag inte ens att min värsta fiende får, fy faaaan rent ut sagt vilken skit sjukdom, usch usch usch. Sambon fick ju vara hemma från jobbet och ta hand om barnen, det fanns inte en möjlighet att jag fixat dom, låg ju med 40 graders feber i 10 dagar.
Ja dubbel storlekarna var ju värdelösa. Hoppas nu bara att 80 blir bra till Meja till sommaren. Meja har ju också varit mellan storlekarna, speciellt på dom långärmade från i höstas, 62/68 var rätt ok på längd men för kort i ärmar och 74/80 drunknade hon i.
Ha ha, bara jag som inte gillar suits? Meja har inte en enda
Fin shopping förresten, den lila mmp jackan är den från våren eller äldre?