solouniko skrev 2011-01-21 20:26:48 följande:
Ja båda är tjusiga

Gillar nog en turkosa mest men blev akut sugen på den ljuslila med typ mintgröna kantband från förra våren. Såg att det fanns en ny sån i 62 på ett ställe

Den turkosa finns nog förresten i min lokala butik, ska gå och klämma på den

Duntoffla skrev 2011-01-21 20:22:23 följande:
Nej, vem fasen gör det?

Jag har inte heller fastnat för På Spåret men ska nog kika lite nu faktiskt.
Ja då var vi där igen då

Du vet inte kön va? Jag skulle satsa på någon turkos, röd eller lila. Vi hade den fina turkosa med rosa kantband som jag köpte från Smultron. Såå fin! Nu senaste hade hon den lila med gröna kantband vilken jag också tycker är unisex.
Nej vi vet inte kön, har trott pojke hela tiden men det är ju ingen garanti precis

Åh den turkosa är ju såå fin, den hade Milla när hon var mindre

Blev som sagt väldigt sugen på den ljuslila med mingröna kantband, den är ju också unisex tycker jag allt

Lila är absolut unisex. noel har en lila lurv med limegröna kantband och den är såååå fin.
LJ2 skrev 2011-01-21 20:37:24 följande:
Busbellan skrev 2011-01-21 20:29:31 följande:
Har du räknat med de du inte fått hem än också
Skulle tro att dte kommer två linnen till på måndag

aj då.. de hade jag visst glömt

räknade de som låg i lådan..hoppsan e nog de minsta man kan säga

men hon kommer va snyggast i sommar iaf ?
LLm, har de bra rea, eller kul andra saker?? *asg* sonen behöver mer linnen.. har väl 10 nu kanske "bara"

Har inte kikat så mycket på de större storlekarna på LLM´s rea faktiskt men lite kan du nog hitta
Buttelina skrev 2011-01-21 20:36:17 följande:
alex fot är 18,1 cm och han har strl 30 och dom är stora (enligt mått 1.3 större än foten) dom kommer räcka heeeela våren o sommaren!! så nä det kommer bli fööör stort med strl 29 i alla fall.
är hans fot 16 cm kan du ju inte ha 29 galenpanna

den är ju 2.7cm större än hans fot. tror säääkert 27an räcker.
Nej jag vet men jag undrar om jag verkligen mätat rätt. Han har ju 27 och 28 i Kavatstövlar och de brukar vara rätt stora.