• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • juliet
    ChokladMoshin skrev 2011-01-21 19:15:35 följande:
    Bara bra! Har försökt i evigheter att sammanstårla med dig på msn men inte lyckats.
    Snusar ju bebis numera jag.
    Du vill inte komma på ME&i hos mig i februari??
    Kramisar
    Hej hjärtat....detsamma här. det vill jag hemskt gärna göra. och grattis till sötnosen såg henne i BT villken pärla Skrattande
  • Everlonn
    juliet skrev 2011-01-21 19:43:16 följande:
    Hej hjärtat....detsamma här. det vill jag hemskt gärna göra. och grattis till sötnosen såg henne i BT villken pärla Skrattande
    Vinkar igenkännande Kul att "se" dig igen!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • juliet
    Everlonn skrev 2011-01-21 19:49:37 följande:
    Vinkar igenkännande Kul att "se" dig igen!
    Hej gumman Skrattande roligt att "se" dig med ....hur är allt med er?
  • Duntoffla
    Duntoffla: Underbara Lammsuiten på söta lilla Lea.
    Tack!
    Buttelina skrev 2011-01-21 17:55:54 följande:
    haha köttbullar

här är leggingsen med airbrush och colibri. underbart tycker jag

mmm mums
    Tack! Haha..försöker du övertyga mig? Tycker att de går särskilt bra med airbrush. Vilken storlek tar man då? Airbrush kan hon ha nu och några månader till. Hur är leggingsen i storlek?

• Busbellan

Hej på er
    Sitter här med datorn och är halvt social med sambon. Han tittar på på spåret och jag är väl måttligt intresserad av det.
    Gillar int frågesporter där jag inte kan svara på en enda fråga

Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-01-21 19:39:25 följande:
    OJ  Ja lilla lilla mini var ju ingen jätte precis Kanske måste ta 62 då iallafall..
    Ja, jag skulle nog satsa på lite större. Tycker de är korta i grenen. Lea har ju nu 68 i andra kläder men jag säljer hennes overall i 68 för att den börjar bli tight. Tycker att det är bra att gå upp någon storlek. Hellre lite för stort.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-21 20:09:51 följande:
    Hej på er
    Sitter här med datorn och är halvt social med sambon. Han tittar på på spåret och jag är väl måttligt intresserad av det.
    Gillar int frågesporter där jag inte kan svara på en enda fråga
    Hej!
    Har ni också satt barnen vid TVn eller? Våra tjejer smsar med varandra om lets dance just nu.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-21 20:11:08 följande:
    Hej!
    Har ni också satt barnen vid TVn eller? Våra tjejer smsar med varandra om lets dance just nu.
    Aha, ja hon sitter vid den andra tv:n, Ella ligger vid en tredje och tittar på film
    Kul att de kan "umgås" via sms
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-21 20:13:01 följande:
    Aha, ja hon sitter vid den andra tv:n, Ella ligger vid en tredje och tittar på film
    Kul att de kan "umgås" via sms
    Mysigt!
    Här sitter N och hennes kusin och tittar på lets dance. Duracell hänger på och E sover.
    Stora tjejerna är i byn på fritidsgården.

Ja det är jättekul att de skriver till varandra.

Du kommer väl den sjätte? Och Nora med?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • solouniko
    Duntoffla skrev 2011-01-21 20:10:09 följande:
    Ja, jag skulle nog satsa på lite större. Tycker de är korta i grenen. Lea har ju nu 68 i andra kläder men jag säljer hennes overall i 68 för att den börjar bli tight. Tycker att det är bra att gå upp någon storlek. Hellre lite för stort.
    Ja men då kanske det får bli en 62a iallafall, jag hade aldrig lurvoverall i så små storlekar men minns att de hon hade i 68 och framåt var små i grenen nu när jag tänker efter. Tack för tips Frågan är ju fortfarande vad faaasen man ska ha för färg
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17