• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • anette 81

Behöver lite hjälp.
    Har lagt upp ett set i köp och sälj tråden på fb.
    Har skrivit bud från 75kr och köp nu 125kr, måste jag skriva när den avslutas oxå?

• Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2011-01-22 14:47:12 följande:
    Behöver lite hjälp.
    Har lagt upp ett set i köp och sälj tråden på fb.
    Har skrivit bud från 75kr och köp nu 125kr, måste jag skriva när den avslutas oxå?
    bara om du får ett bud, då skriver du ut när auktionen avslutas
  • lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Vi har varit på innebandy, men vårt lag förlorade så nu har vi en skitsur unge här.

Insåg nu när jag kollade min mejl vilket klipp jag gjorde på zillstar häromkvällen.
    En softshell och en lurv för 400 ink frakt.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-22 15:00:06 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Vi har varit på innebandy, men vårt lag förlorade så nu har vi en skitsur unge här.

Insåg nu när jag kollade min mejl vilket klipp jag gjorde på zillstar häromkvällen.
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Mamma till Nora, August och Ella
  • anette 81
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 14:51:37 följande:
    bara om du får ett bud, då skriver du ut när auktionen avslutas
    har fått 2 bud
  • Mamma till Simon
    lillronya skrev 2011-01-22 15:00:06 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Hej på er!
    Här fyller mannen i huset år, så imorse bakade jag bullar för första gången i hela mitt liv Förvånad blev ganska okej för att vara först/sista gången
    Sedan gick jag direkt på att göra tacopaj som vi nyss mumsat i oss, hann med en vända på stan också
  • Mamma till Simon
    anette 81 skrev 2011-01-22 15:14:51 följande:
    har fått 2 bud
    då skriver du under bilden, datum och klockslag som du tänker avsluta den
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:15:23 följande:
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Hej på er!
    Här fyller mannen i huset år, så imorse bakade jag bullar för första gången i hela mitt liv Förvånad blev ganska okej för att vara först/sista gången
    Sedan gick jag direkt på att göra tacopaj som vi nyss mumsat i oss, hann med en vända på stan också
    Åh så gott med nybakade bullar! och med tacopaj också.
    Vi åt bara lite makaroner och korv för en stund sedan, är bortbjudna ikväll, hoppas på lite gott där som vi slipper laga sjäva
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:19:07 följande:
    Åh så gott med nybakade bullar! och med tacopaj också.
    Vi åt bara lite makaroner och korv för en stund sedan, är bortbjudna ikväll, hoppas på lite gott där som vi slipper laga sjäva
    Ännu bättre ju

Vad vi ska ha till kvällen blir en senare fråga, tycker att nån annan i detta hushållet kan lösa det Flört 
  • anette 81
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:15:58 följande:
    då skriver du under bilden, datum och klockslag som du tänker avsluta den
    Ja jag skrev sluttiden nu

Tack för hjälpen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17