• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:20:34 följande:
    Ännu bättre ju

Vad vi ska ha till kvällen blir en senare fråga, tycker att nån annan i detta hushållet kan lösa det Flört 
    Jag verkar slippa hela dagens matlagning, lunchen fixade sambon medan jag och Ella tog en tupplur i soffan
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:22:13 följande:
    Jag verkar slippa hela dagens matlagning, lunchen fixade sambon medan jag och Ella tog en tupplur i soffan
    min man tar också en tupplur nu, medans jag hänger i soffan med 2 av 23 barn
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2011-01-22 15:23:16 följande:
    hahaha 23=3 Flört
  • Busbellan
    Jag passar på med tupplur nu när A har korttids helg, inget man får möjlighet till annars
  • Mamma till Simon
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:24:11 följande:
    Jag passar på med tupplur nu när A har korttids helg, inget man får möjlighet till annars
    Nä det kan jag tänka mej Glad
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Ja men det är ju en vinst ju!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-01-22 15:00:06 följande:
    Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Vi har varit på innebandy, men vårt lag förlorade så nu har vi en skitsur unge här.

Insåg nu när jag kollade min mejl vilket klipp jag gjorde på zillstar häromkvällen.
    En softshell och en lurv för 400 ink frakt.
    Hej hej!

Aj då, missnöjda barn är ju sådär

Vi gör inte så mycket. Ska försöka få upp en rullgardin i Leas rum och en lampa i Noels. Ikväll kommer några vänner hit och ska äta middag och ev spela lite spel.

Jag borde också försöka mig på FB och försäljning men kommer mig aldrig för att sätta mig in i reglerna.  
  • Busbellan

Vet att jag frågade för ett tag sen, men försöker igen, nån kanske har nåt tips
    Vill ha enfärgade turkosa panelgardiner till Ellas rum, nån som sett såna nånstans?

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-01-22 15:12:37 följande:
    Hej hej
    Har med varit på innebandy, men vår match resulterade i en helnöjd tjej. De räknar tydligen nästan oavgjort mot de som är ett år äldre som vinst
    f-99 och f-98 spelar ju i samma serie och det viktigaste är tydligen att ligga före det andra ljungbylaget och det gör som fortfarande
    Söt pausfågel i BT!
    Busbellan skrev 2011-01-22 16:05:32 följande:
    Vet att jag frågade för ett tag sen, men försöker igen, nån kanske har nåt tips
    Vill ha enfärgade turkosa panelgardiner till Ellas rum, nån som sett såna nånstans?
    Vet inte hur den här är IRL i nyansen

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70196824

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17