• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Flock
    lillronya skrev 2011-01-23 15:08:30 följande:
    Oh jag vågade inte sätta 1 kr nu.
    Hoppas den höjer sej massor!

Åh semlor låter mumsigt!
    Nää, gör absolut inte det. Jag ångrar mig bittert!
    Men jag kunde inte låta bli att fnittra för mig själv när du skrev "rullar ändå på i sakta mak" för det kan man ju säga...

Semlor är farligt gott..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • lillronya
    Flock skrev 2011-01-23 15:27:53 följande:
    Nää, gör absolut inte det. Jag ångrar mig bittert!
    Men jag kunde inte låta bli att fnittra för mig själv när du skrev "rullar ändå på i sakta mak" för det kan man ju säga...

Semlor är farligt gott..
    Ja men det gör det ju. Det står inte helt stilla, men det är ju inte direkt rusning.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Lilla Ego 07

Ser att ni pratar T. Har fått ut 50 auktioner  nu, hoppas att få en del sålt iaf. kör med säkra utrop nu för T går inte kanonbra direkt.

Sen har vi fått magsjuka här igen! Obestämd Senast vi hade den i november så blev lillan riktigt dålig så jag hoppas på en mild variant denna gången.

Tror jag måste tröstshoppa lite ikväll bara för det. Nån som har nåt bra tips? Glad

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Flock
    Lilla Ego 07 skrev 2011-01-23 15:54:07 följande:
    Ser att ni pratar T. Har fått ut 50 auktioner  nu, hoppas att få en del sålt iaf. kör med säkra utrop nu för T går inte kanonbra direkt.

Sen har vi fått magsjuka här igen! Obestämd Senast vi hade den i november så blev lillan riktigt dålig så jag hoppas på en mild variant denna gången.

Tror jag måste tröstshoppa lite ikväll bara för det. Nån som har nåt bra tips? Glad
    Usch, magsjuka är inte kul! Hoppas ni kryar på er fort!

Shoppingtips måste väl vara mina auktioner på T då
    Annars så suktar jag fortfarande(och kommer väl alltid få göra) efter safaripåslakanen...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Duntoffla

Ang Tradera tycker jag ändå att det börjar rulla på mer och mer ju närmre avslut man kommer. Som vanligt. De flesta av mina med lågt utrop går bättre än de med högt. Men det är ju en chansning förstås. Obestämd

Lilla Ego 07 skrev 2011-01-23 15:54:07 följande:

Åh, fy era stackare! Krya på er!
  • Lilla Ego 07
    Duntoffla skrev 2011-01-23 16:25:31 följande:
    Ang Tradera tycker jag ändå att det börjar rulla på mer och mer ju närmre avslut man kommer. Som vanligt. De flesta av mina med lågt utrop går bättre än de med högt. Men det är ju en chansning förstås. ObestämdÅh, fy era stackare! Krya på er!
    Det var jättelänge sedan jag la utrop 1 kronas, har inte vågat på skitlänge Glad Men måste ta och göra det snar, är ju bra mycket roligare o få in många bud.

Vet inte vad jag vill ha riktigt. Lite klänningar till lillan kanske....har ju bara sisådär 40 stycken hängandes i garderoben så några till får nog plats Flört
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • solouniko
    Be Lu skrev 2011-01-23 14:43:32 följande:
    Hej,
    Jag skulle vilja ha er hjälp igen, har sett den underbara nya jackan Heaven tror jag den heter Rosa med gula band, en softshell men är så osäker på storlek, har väldigt lite Molo men ska försöka råda bot på det. Min dotter är 18 månader, ca 75cm och 10kg skulle jag tro.. Har en lurvfleece (molo) st 92 som är bra i storlek kommer att funka hela våren och förhoppningsvis höst också, ätt lång i ärmarna så skulle gärna ha samma storlek på jackan men nu står det på Babyshops hemsida att Softshell jackorna är små i storlek, hur små? Vad tror ni, kanske ska köpa en 98 eller? Hoppas ni kan komma med lite hjälp och tips!
    Tack på förhand! :)
    Hejsan! Jag har köpt stl 98 till min tjej som är 84 cm och väger 11 kg, den är rätt stor och framförallt lång i ärmarna men 92an hade nog inte räckt så länge. Och än är det ju ett tag kvar tills den ska användas Har du kollat i bildtråden? Där finns bild på Tjollabollas dotter Lia som har den i 92, tror hon är i samma storlek som din tjej
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2011-01-23 16:35:48 följande:
    Hejsan! Jag har köpt stl 98 till min tjej som är 84 cm och väger 11 kg, den är rätt stor och framförallt lång i ärmarna men 92an hade nog inte räckt så länge. Och än är det ju ett tag kvar tills den ska användas Har du kollat i bildtråden? Där finns bild på Tjollabollas dotter Lia som har den i 92, tror hon är i samma storlek som din tjej
    Precis vad jag skulle skriva Min tjej kan nog vara runt 75 nu, hon har 92 och den sitter bra, lång i armarna, men funkar.

Tyvärr har jag fått lämna den igen, dragkedjan delade sig hela tiden så dom skulle försöka få fatt i en till *saknar* Fast den används ju inte NU ändå
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Tillbaka efter ett litet missöde i fredags, åt en STOOOOR bit gräddtårta på jobbet, efter att ha ätit typ sallad och undvikit onyttigheter i 2,5 vecka så protesterade min mage och jag tillbringade kvällen i sängen med magont.. befarade givetvis de värsta, att maginfluensan hade nått oss men när jag vaknade på lördags morgonen och kände mej helt ok insåg jag att det måste varit tårtbiten. Så slut på STORA tårtbitar nu!

Vad händer här annars? Ni shoppat mest? Jag håller tummarna för att T inte strular ikväll när min auktioner går ut!

080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Smultronhjärta

God kväll flickor!

Har idag varit på Gekås och shoppat Molokopior och satan i gatan vilka kopior ..Så pass att de förtjänar att visas i bt

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17