• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2011-01-23 18:19:04 följande:
    tack söööta för igår   så kul vi hade ihop
    fick du nån bild på våra barn tillsammans? där dom hade kläder på sig Drömmer
    Tack själva! Sååå myyysigt o barnen lekte så himla bra ihop! Jag tror jag fick nån bild Fast vet inte om det var med eller utan kläder
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 17:29:21 följande:
    God kväll flickor!

Har idag varit på Gekås och shoppat Molokopior och satan i gatan vilka kopior ..Så pass att de förtjänar att visas i bt
    Ja fy vad de var lika!

Inte finns det skaloveraller på gekås nu?
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2011-01-23 18:24:17 följande:
    Ja fy vad de var lika!

Inte finns det skaloveraller på gekås nu?
    Iaf inte ännu- det fanns ju förra våren! Ska försöka komma ihåg att kolla framöver, vi ska ju ha Pops råååsa så jag har lite kopplat bort det i huvudet
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 18:25:31 följande:
    Iaf inte ännu- det fanns ju förra våren! Ska försöka komma ihåg att kolla framöver, vi ska ju ha Pops råååsa så jag har lite kopplat bort det i huvudet
    Pops rosa är det som gäller här också!
    Hade tänkt inhandla den på fredag, hoppas den finns kvar i rätt storlek då bara
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-01-23 18:23:18 följande:
    Tack själva! Sååå myyysigt o barnen lekte så himla bra ihop! Jag tror jag fick nån bild Fast vet inte om det var med eller utan kläder
    haha så j'kla goa dom var ihop härlig kväll och morgon. Milo är ju så himla snäll och Lia är såå gosig. skulle kunna äta upp den ungen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 18:25:31 följande:
    ja det slutar säkert med att Svea också skall ha den Testade de pop jackor vi har här hemma. En i 104 och en 110, och hon ligger verkligen mitt imellan dem båda. Så svårt med stl bara.
  • SmillaMilla

Ingen här som skall till pop nu någon dag? Skulle behöva hjälp att kolla rean på skalkläder

Alla båtar är på dock så vi kommer inte från ön just nu

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2011-01-23 18:37:48 följande:
    ja det slutar säkert med att Svea också skall ha den Testade de pop jackor vi har här hemma. En i 104 och en 110, och hon ligger verkligen mitt imellan dem båda. Så svårt med stl bara.
    Vilken storlek kommer du ta till Svea i pop overallen i så fall?
    Jag tror jag ska mäte hennes molooverall här hemma först, den sitter ju ganska precis, sen ta den som är lite större.
    Velar mellan 104 och 110
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2011-01-23 18:37:48 följande:
    Vi provade Max skalset som jag köpte på rea förra våren, det rutiga 80-tals inspirerade som jag avskydde när det kom och kallade för Elloskatalog a`la 80Drömmer NU är det jättefint när jag inte har sett det på ett tag 104 sitter perfekt med lite växtmån i jacka, byxorna i 104 är på tok för stora, mätte Max idag och han är på pricken 97 cm.

Pops rosa är rena rama ögongodisetHjärta
    molnen skrev 2011-01-23 18:47:10 följande:
    Smultronhjärta- Vilka storlekar fanns jackorna ? fanns det täckbyxor ?
    80-122 tror jag, inga byxor. Det fanns svarta överdragsbyxor av samma märke men inga randiga
    Denna jacka är alltså ingen täckjacka utan en vårjacka
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17