• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 19:49:54 följande:
    Jag är inställd på en 86:a
    lillronya skrev 2011-01-23 19:47:26 följande:
    Hur stora fanns det?
    80-122
    Vad dumt
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2011-01-23 19:45:15 följande:
    Smilla, jag åker ev. in till stan imorgon en sväng. Är såå nyfiken på färgerna IRL på pops skaloveraller. Kanske jag fastnar för den rosa trots att jag är "inställd" på att köpa en grön Drömmer Vårat pop brukar ha ganska stort utbud långt in på rean, fördelen med en liten stad Sist fanns det massor med rutiga skalset, kan spana åt dig!

Smultron är du här, vad har du för stl på skaloverall till Lova?
    super! Inboxade dig!
  • solouniko
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 19:49:54 följande:
    Jag är inställd på en 86:a
    lillronya skrev 2011-01-23 19:47:26 följande:
    Hur stora fanns det?
    80-122
    Okej. jag tänker att vi ska ha en 92a men många säger ju att de är så stora. Får ta med henne och prova helt enkelt. Jag hooppas att den gröna är fin, vi har ju så mkt rosa så det vore lagomt med någon annan färg också Jag älskar grönt på Milla, men det ska vara en fin härlig grön färg
    lillronya skrev 2011-01-23 19:50:11 följande:
    Vill du kolla skalbyxor på rean till oss? *blink, blink*
    Det ska väl gå an Stl, färg?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan

Godkväll. Vad hittar ni på?
    Tror jag behöver shoppa lite för o lugna ner mig...arg som ett bi och är redo att säga upp bekantskapen med min skitstövel till bror så behöver lugna ner mig nu innan jag gör något jag lär ångra sen...eller nä...lär nog inte ångra mig!!
    32(/)=(/¤%"¤&%(/)=)/&%(/)=
    Snälla hitta något fint jag kan köpa så jag får tankarna på annat o slutar skaka av ilska...

• lillronya
    solouniko skrev 2011-01-23 19:53:33 följande:
    Okej. jag tänker att vi ska ha en 92a men många säger ju att de är så stora. Får ta med henne och prova helt enkelt. Jag hooppas att den gröna är fin, vi har ju så mkt rosa så det vore lagomt med någon annan färg också Jag älskar grönt på Milla, men det ska vara en fin härlig grön färg
    lillronya skrev 2011-01-23 19:50:11 följande:
    Vill du kolla skalbyxor på rean till oss? *blink, blink*
    Det ska väl gå an Stl, färg?
    Inboxar
    Zvartaliljan skrev 2011-01-23 20:02:28 följande:
    Godkväll. Vad hittar ni på?
    Tror jag behöver shoppa lite för o lugna ner mig...arg som ett bi och är redo att säga upp bekantskapen med min skitstövel till bror så behöver lugna ner mig nu innan jag gör något jag lär ångra sen...eller nä...lär nog inte ångra mig!!
    32(/)=(/¤%"¤&%(/)=)/&%(/)=
    Snälla hitta något fint jag kan köpa så jag får tankarna på annat o slutar skaka av ilska...
    Godkväll!
    Kramar om dej så att du inte hittar på nåt dumt.
    Kram
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Busbellan
    lillronya skrev 2011-01-23 20:15:25 följande:
    Tack för bilden, busbellan!
    Det får nog bli svart NSmössa istället.
    Den är ju snygg till det mesta
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Kan inte bestämma mig för om Ella bör vara hemma imorgon eller inte.
    Hon hade 38 grader en liten stund ikväll, men det försvann ganska fort. Nu är hon genomsvettig som hon alltid blir när febern sjunker igen, ingen febr nu alltså
    Vet inte om hon kan gå till dagis imorgon eller inte om hon nu inte får feber inatt igen alltså. Hon hade alltså förhöjd temp max en timme.
    Visserligen verkade sambon ganska sugen på att stanna hemma imorgon så de kanske får göra det

Mamma till Nora, August och Ella
  • Flock
    ChokladMoshin skrev 2011-01-23 19:42:12 följande:
    Sukta inte, för dom är inte alls lika fina irl som på nätet.
    Är så besviken på mina. Men mamma älskade safari suiten jag köpte så jag tror hon får dom lakanen i morsdag present.
    Vad bra att du försöker bota mig!
    Varför är du besviken?? Är det färgen som är lite "dassig"

Idag kom min man och sa att vi skulle tapsera om i Godisburkensrum och direkt flög safari påslakan upp på mina näthinner Men då ska jag kanske titta på den live innan köp...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17