• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • FL Lisa

Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller 

Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL {#emotions_dlg.flower}

• Duntoffla
    lillronya skrev 2011-01-24 20:32:36 följande:
    Då bestämmer vi träff vid salg i vår då?
    It´s a deal!

Känns som om jag bara shoppar Lindex numera. Var inne idag igen och kom ut med lite velour. De hade fått in fina orangeröda velourisar som funkade fint till kantbanden på Badget (visst 17 heter det så, printet med pins på?)  
  • stökmamma
    lillronya skrev 2011-01-24 20:32:36 följande:
    Då bestämmer vi träff vid salg i vår då?
    glöm inte bort att jag har en plats bokad då  :-P
    andras barn och mina älskade ungar
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-24 20:50:35 följande:
    Då får hon ju följa med.
    Du känner ingen press va?
    näe då...
    lillronya skrev 2011-01-24 20:51:01 följande:
    Satt nyss och fnissade åt det lite.
    pinsamt! Lär de inte få många "nya" kunder på....
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2011-01-24 20:53:16 följande:
    It´s a deal!

Känns som om jag bara shoppar Lindex numera. Var inne idag igen och kom ut med lite velour. De hade fått in fina orangeröda velourisar som funkade fint till kantbanden på Badget (visst 17 heter det så, printet med pins på?)  
    Goodie!

Jag måste också till lindex. Behöver leggings och en jeansklänning.
    Badges
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • LJ2
    FL Lisa skrev 2011-01-24 20:50:35 följande:
    Måste bara kika in här en snabbis mitt i kvällsstöket och skicka ett TACK och en stor KRAM för presenten till Helge! Jag hinner ju knappt läsa här i tråden längre känns det som och förväntade mig absolut ingenting så när jag såg ett paket med mitt namn på idag så antog jag att det var en småfolktröja åt Alvin som jag väntar från T och när jag såg att det var en bodysuit så hann jag sucka och tänka att den säljaren måste skickat fel. Fattade knappt något när jag såg lappen heller 

Det här måste lätt vara den bästa tråden på FL {#emotions_dlg.flower}
    {#emotions_dlg.flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • SOL10

Funderade på att sända ett svarsmail o säga att de måste skrivit fel siffra? Och OBS!! bara tom torsdag!!!

• Smultronhjärta

Lillronya..det lutar åt att jag kommer..isf med Olivers mamma redan på lördagen-borde det inte va läge för lite vin och desto mer gotte isf? Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17