• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:34:29 följande:
    Fast jag har skärt ner från som mest 3 liter cola om dagen till 1,5 liter i veckan eller mindre *stolt*
    Det var minsann bra jobbat!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2011-01-24 22:35:14 följande:
    Det var minsann bra jobbat!!
    men inte f*n har det gjort någon skillnad på vikten för det gick inte upp när jag drack så mycket cola och har bättre matvanor och drickvanor nu men går inte ner för det liksom...samma vikt om jag så käkar skräpmat o bälgar i mig cola som när jag käkar sallad o dricker vatten. Min kropp är lustig...bara motion som biter o hur lätt är det med denna jäkla värk Börjar ge upp mitt mål att bli smal till bröllopet
    blä nä nu bara klagar jag igen...

Fick hem fiiiiina rååååsa frost-overallen till Maia idag från My-baby, helt underbar Hjärta Men lite sur på postis som bara slängde paketet bredvid bredvlådan då det inte gick i...innehöll Mateos frost-overall också förstås...värt 4000kr ju, skoj om någon tagit det liksom!!!!
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2011-01-24 22:39:05 följande:
    men inte f*n har det gjort någon skillnad på vikten för det gick inte upp när jag drack så mycket cola och har bättre matvanor och drickvanor nu men går inte ner för det liksom...samma vikt om jag så käkar skräpmat o bälgar i mig cola som när jag käkar sallad o dricker vatten. Min kropp är lustig...bara motion som biter o hur lätt är det med denna jäkla värk Börjar ge upp mitt mål att bli smal till bröllopet
    blä nä nu bara klagar jag igen...

Fick hem fiiiiina rååååsa frost-overallen till Maia idag från My-baby, helt underbar Hjärta Men lite sur på postis som bara slängde paketet bredvid bredvlådan då det inte gick i...innehöll Mateos frost-overall också förstås...värt 4000kr ju, skoj om någon tagit det liksom!!!!
    Så funkar min kropp också och eftersom nu två av mina barn har struma så misstänker jag starkt att jag själv också har det.

Å jag vill se bild på de där overallerna!!
    Skulle vilja he en jacka i det där. Finns det? Är det nytt eller kan det finnas på salgen?
  • stökmamma
    lillronya skrev 2011-01-24 22:42:15 följande:
    Mitt träffplaneringen?
    Du kommer väl till nästa iaf?
    Kramar
    och Liljan.......

vill ju oxå träffa er alla söta ju Hjärta men till salg och förhoppningsvis även i sommar......
    andras barn och mina älskade ungar
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-24 22:11:35 följande:
    ha ha..ja om man tänker så..då kan det verka lite knasigtCool Jag har dock två uppblåsbara,en dubbel och en singel he he

Nä, dags att nanna nu

God natt tjejer!
  • lillronya
    stökmamma skrev 2011-01-24 22:45:48 följande:
    och Liljan.......

vill ju oxå träffa er alla söta ju Hjärta men till salg och förhoppningsvis även i sommar......

Till salgen måste du komma!!!

Verkar ju bli träff då också.

Och så en repris på förra sommaren besök vill vi ha!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17