lillronya skrev 2011-01-24 22:41:36 följande:
Så funkar min kropp också och eftersom nu två av mina barn har struma så misstänker jag starkt att jag själv också har det.
Å jag vill se bild på de där overallerna!!
Skulle vilja he en jacka i det där. Finns det? Är det nytt eller kan det finnas på salgen?
De har ju kollat struma på mig...eller iaf ett av värdena o det visade inget.
Träffade en "häxa" (syrrans ordval) i helgen som sa att min värk snart kommer försvinna om jag bara blir av med den tunga ryggsäcken jag ständigt bär på. Att allt bara är stressrelaterat. Denna kvinna vet absolut ingenting om mig sen innan....hon höll händerna över min kropp på olika ställen i ungefär en halvtimma sen var hon helt skärrad och man såg hur hon hade gåshud över precis hela kroppen fast det var varmt där inne. Själv kände jag hur det stack som nålar när hon höll händerna så...riktigt läskigt! Så när hon var klar sa hon att jag var en väldigt splittrad person som behövde samla ihop mig och så det där om ryggsäcken då...o så höll hon händerna över min mage och sa att värken där också kommer från ryggsäcken...riktigt läskigt faktiskt...jag brukar inte tro på sånt där men hon var läskig...o när hon gör så där helt gratis med så har man ju svårt o tro att hon bara hittar på alltsammans...min syrra hade försökt bli gravid 5 gånger, sen träffade hon henne och ja, sen blev Wilgot till...i somras träffades de igen o då sa hon till syrran att hon snart skulle få ett nytt jobb...hon som inte ens sökt något. Nu har hon nytt jobb...
Finns jacka i mmp, de är också underbara, kan finnas på salgen