Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-05-15 18:53:05 följande:
    Gahh vilket väder ni skriver om! Här i skåne har det regnat hela dagen o varit 12 grader. I tors o fredags vae det väl typ 14 grader och mulet. Så jäkla trist!
    Men ush säg inte så. Det kanske kommer hit i morgon
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-05-15 19:42:59 följande:
    ja det blir lite mycket. men ta tröja, skor i prästkragarna och enfärgade leggings
    Håller med butte, men klänningen och skorna o sedan vita leggins till. Superfint!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-05-15 20:06:14 följande:
    Tack tack tack! Ja tennsiproffs kan det gott bli. Sambon har redan försökt att Anton skulle gilla tennis, men det är inte riktigt hans grej. Men Svea hon älskar det o är hur duktig som hellst. Så sambon funderar allvarligt på att sätta henne i tenniskola redan i år. Men jag stoppar honom Behöver jag säga att sambon är med i tennisstyrelsen här på Åland Och att han själv är tennistränare
  • SmillaMilla

Gahhhhh vad jag har trist!

Barnen sover, sambon är på pappa conjac (stavning?), osten o godiset är slut. Surfar runt på fl. funderar på namn på lillebror/lillasyster som kommer om några år Men namn är väll aldrig för tidigt att tänka på?

• SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-15 21:32:14 följande:
    ska du utsätta dig för en ny graviditet trots allt?? Du som sa att du inte skulle det Men se du, man glömmer fort
    ha ha ja både jag och sambon börjar ändra oss lite Men jag är ju fortfarande ung så kan ju vänta fem år innan jag blir gravid. Och då är ju barnen stora o klarar av att jag tillbringar stora delar av de 9 graviditetsmånaderna på sjukhuset
  • SmillaMilla

Tjolla: underbara bilder i bt! Lias fleece overall är ju helt underbar!

Busbellan: Sööötis ella!

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-05-16 19:06:39 följande:
    Busbellan och Smilla Goa tjejer i bildis Kommit en liten bit på väg i klädrensningen, långkallingarna nerstoppade och  har fått ihop 4 sopsäckar till höstens klädloppis  (och det förrutom alla 50-11 overaller och det som redan är nerplockat dit) nu väntar vi bara in 2 ot leveranser så ska vi väl börja få koll på sommarkläderna. tror ni  sommarkläder går på t? eller är det för sent?
    Tack vännen!

Vad har hänt med din lilla sötis? Brutit benet?
  • SmillaMilla

Åhhhhh vad mycket fint jag hittade på våran vind

Värsta loppisen där uppe ju. Nu är barnens sommar gaderober räddade

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-05-16 21:02:32 följande:
    Smilla: fina busiga Svea! Heter hon SveaLi?
    Hihi tack. Nej hon heter Svea, men kallas SveaLi. Jag tycker att det är lite småsött.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17