Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-05-24 12:01:36 följande:
    Du behöver nog ha den största storleken till Svea. Max har den storleken och den passar och då kan jag tillägga att Max har stort huvud
    ja det är väll bara att inse att jag måste sälja den fina blå, med vita prickar
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-24 13:34:25 följande:
    Varför måste du sälja den? är den för liten? Jag tog ändå 1-3 år till Ella och den passar henne
    Ja jag tycker att den är för liten för Svea. Sitter ju på toppen på huvudet
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-24 15:35:17 följande:
    Nu har jag hittat solhattar till Meja ialla fall, hoppas dom finns på mitt Lindex. www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006... www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006... www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Jättefina!

Jag hoppas få komma till uppsala nu i veckan. eller ja jag måste dit innan tisdag nästa vecka. Bara sjukhuset kan få ihop två tider på samma dag (olika avdelningar). Då skall jag också in på Lindex, hittade ju massor där. Även pop hade ju fina!
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-05-24 15:53:32 följande:
    Ja dom blir kanon, ska leta reda på en enfärgad vit också, mycket lättare att hitta solhattar till flickor än pojkar. Den med rosorna blev jag helt kär i.
    Ja fast jag tyckte nog att pojk hade helt okej, den med bamse gillade jag.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-05-24 15:56:46 följande:
    Måste testa den på Ella igen, men hon var ju med när jag köpte den så den borde passa fortfarande tycker jag
    ja jag var ju tveksam redan när jag fick hem den för några månader sedan
  • SmillaMilla

hur många inbik får man skicka innan man blir avstängd?

om det är någon som inte fått ett inbox angående blommor till lova inboxa mig eller 1 o 1 blir 3

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-05-24 21:11:49 följande:
    1 och 1 är avstängd tii senare ikväll för spamming...
    Ajdå, då skall jag inte skicka till någon mer.

Så ni som redan fått det, får gärna skicka vidare.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-05-25 09:28:50 följande:
    åh suck, mannen ska ta med stora tjejen till öppna förskolan idag. jag klädde på henne imorse, pops cerise tröja, o molos pärlplattebyxor. sen smutsade hon ner kläderna så han bytte på henne....... till en röd body som är är för liten o ett par rosa o blå leggings......
    ha ha jag brukar se det som så att det är bra att jag inte följer med just då. För egentligen är det nog en själv som har svårt för de där matchningarna, andra lär ju inte bry sig
  • SmillaMilla
    Tic1 skrev 2010-05-25 15:06:19 följande:
    OT fråga kanske, men nån som har tips om bra galonbyxor i smal modell??gärna lite snygga oxå och i nån webshop   Lite panik...!! Har skalbyxor men vill ha några som är lite högre framtill och som bara går att spola av när det är väder som idag=REGN o lera!! Köpte Bamse galon på lindex men de var hur breda som heslt,ser ut som ett tält som går omkring o varken snyggt eller smidigt! Till en smalis tjej på 20 månader, har stl 80-86 i Molo kläder.
    Molos såklart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17