• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2011-01-29 13:53:44 följande:
    synd att jag har sålt allt. Eller har en grå/råsa ute på T just nu till fyndpris
    har redan dom ränderna i body/leggings
    Lillasyster är här <3
  • Kavat
    Stormis skrev 2011-01-28 20:38:14 följande:
    Jag tycker att de är lagom i stl i kropp och ärm, men korta i benen. Min tjej är dryga 3 år, 94-95 lång och har haft stl 92/2 år (...) hela vintern. Nu är benen för korta, men den funkar ändå, sitter tight om skorna, men visst, de är verkligen för korta. Siter helt perfekt i ärmen. Hade jag tagit stl större (vilket jag hade hemma att jämföra med hade ärmarna varit toklånga). Så det är nog lite beroende på hur man vill att den ska sitta med. Oavsett är det en kanonoverall!
    Tack!!
    Ja, då blir nog stl 7 för stot för skruttan. Får leta mindre stl.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2011-01-29 13:44:17 följande:
    Men sen har man de besöken gjorda i alla fall
    Sen är jag väl lite löjlig men jag är gärna med på alla läkarbesök, borde lära mig att låta sambon gå själv nån gång
    Sån är jag med. Det är bara när jag inte kan som han får följa med.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-29 13:46:35 följande:
    Go dagens

Idag är jag PIGG   Vilken känsla att få sååååva lite mer!! Solen skiner och vi har 2 + ute, helt underbart väder Solig

Enormt fyndsugen är jag Drömmer Lite girly Katvigar skulle sitta fint i typ strlk 62.. *letar*
    Hej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • ängeln83

Hej hopp igen

Herregud vilken lugn dag, och nåt står absolut inte rätt till med Meja, somnade 19.30 igår och vaknade 12.20 idag, åt lite välling/macka/youghurt, märkte på henne att hon inte var som hon brukar, hon var lixom helt off, la henne i sängen igen och hon somnade om på typ 2 sekunder, då hade hon varit vaken max 30 minuter, min lilla busa

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Saraia

Ängeln: OT men har köpt en likadan ozone-vagn som du har idag - candy pink - fasen vad fin den e både vagnen o färgen!!! hade tur o hittade en affär som sålde ut vagnar fr -10, fanns ju ingen fin rosa i årets vagnar.

Tre flickor f.-04 -06 o -10
  • ängeln83
    Saraia skrev 2011-01-29 15:22:47 följande:
    Ängeln: OT men har köpt en likadan ozone-vagn som du har idag - candy pink - fasen vad fin den e både vagnen o färgen!!! hade tur o hittade en affär som sålde ut vagnar fr -10, fanns ju ingen fin rosa i årets vagnar.
    Åååååh grattis till världens finaste och bästa vagn
    Ja visst är färgen helt underbart fin. Inte likt mej att behålla en vagn såhär länge så det måste vara en bra vagn
    Naeh  den rosa som finns nu är inte fin alls.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • AnnaFreja

Simons mamma: var har du köpt den där fina duns veloursuiten?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17