• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-01-29 19:51:49 följande:
    det är inte så svårt..

Som T fast bättre

Reglerna finns i köp/säljgruppen...
    Men har inte fattat det där med auktionsslut och sånt. Känns som någon blandning av T och TS
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 19:52:35 följande:
    Hej
    Står på vänster sida när du är på danskgruppen iaf
    Tack
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:53:33 följande:
    Men har inte fattat det där med auktionsslut och sånt. Känns som någon blandning av T och TS
    Hej
    Tack
    man kör på fastpris (enklast tycker jag ) eller så har man bud med avslut efter några dagar.. (krånligt man vill ha snabb affär  )
  • Helle
    Duntoffla skrev 2011-01-29 19:53:33 följande:
    Hej
    Tack
    Jag brukar också köra fast pris. Annars sätt ett utgångspris för bud och ett fast pris. Får du ett bud så bestämmer du bara vilken tid du har som avslut. Exakt som TS.

God kväll alla

Jag är helt slutkörd här, så ikväll blir det soffläge  
  • Duntoffla
    Helle skrev 2011-01-29 19:57:38 följande:
    Jag brukar också köra fast pris. Annars sätt ett utgångspris för bud och ett fast pris. Får du ett bud så bestämmer du bara vilken tid du har som avslut. Exakt som TS.

God kväll alla

Jag är helt slutkörd här, så ikväll blir det soffläge  
    Ja det låter lättast. Skriver jag bara fast pris då antingen inkl el pp? Fast det svåra är att prissätta ju...Obestämd

Har du haft fullt upp idag? 
    Kristyr skrev 2011-01-29 19:55:22 följande:
    man kör på fastpris (enklast tycker jag ) eller så har man bud med avslut efter några dagar.. (krånligt man vill ha snabb affär  )
    Det verkar onekligen enklast bara man vet vad man ska begära
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:07:25 följande:
    Ja det låter lättast. Skriver jag bara fast pris då antingen inkl el pp? Fast det svåra är att prissätta ju...Obestämd

kolla vad andra säljer för och vad du vill ha
  • Helle
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:07:25 följande:

Man får chansa lite. Jag brukar kolla runt vad andra begär ung. Ja inkl eller pp.

Jo, det har varit en del Ditt paket packas imorgon, men allt finns
    Men mest beror det nog på att mannen var ute igår och glömde nycklarna så jag fick vänta uppe tills han kom hem (vill inte sova med dörren öppen) och sen p g a att barnen vaknade fyra !! gånger.

• Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-01-29 20:14:37 följande:
    kolla vad andra säljer för och vad du vill ha
    Jo men det är ju massor av sidor att gå igenom. Nåja, jag ska ta tag i det där. En del saker hamnar på T ändå
  • Duntoffla
    Helle skrev 2011-01-29 20:16:46 följande:
    Man får chansa lite. Jag brukar kolla runt vad andra begär ung. Ja inkl eller pp.

Jo, det har varit en del Ditt paket packas imorgon, men allt finns
    Men mest beror det nog på att mannen var ute igår och glömde nycklarna så jag fick vänta uppe tills han kom hem (vill inte sova med dörren öppen) och sen p g a att barnen vaknade fyra !! gånger.
    Usch, nattuppvaknande är sådär. Ingen panik med paket

En sista FB-fråga... om jag vill lägga upp fler bilder men vid samma tillfälle, hur gör jag då? Laddar man de en och en kommer de vid olika tidpunkter. Samlar ni andra bilderna i någon mapp först och sen lägger upp? Jag är så dålig på FB och dess funktioner... 
  • Mamma till Simon
    Duntoffla skrev 2011-01-29 20:33:59 följande:
    Usch, nattuppvaknande är sådär. Ingen panik med paket

En sista FB-fråga... om jag vill lägga upp fler bilder men vid samma tillfälle, hur gör jag då? Laddar man de en och en kommer de vid olika tidpunkter. Samlar ni andra bilderna i någon mapp först och sen lägger upp? Jag är så dålig på FB och dess funktioner... 
    jag brukar gå in på gruppens foton och där väljer jag lägg till gruppfoton och sedan där kan man lägga upp 5 bilder samtidigt
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-01-29 20:36:44 följande:
    jag brukar gå in på gruppens foton och där väljer jag lägg till gruppfoton och sedan där kan man lägga upp 5 bilder samtidigt
    Ok, så man måste inte göra det från Wall alltså. Usch vad pinsamt kass jag är på FB
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17