• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla

en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?

AnnaFreja skrev 2011-01-29 22:02:21 följande:
    Jag vet. Inget roligt när mina kollegor på jobbet diskuterade vilka kläder jag sålde på fikarasten liksom :(.
    ja, hur får man bort det`?
  • Lalalong
    Duntoffla skrev 2011-01-29 22:10:10 följande:
    en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?ja, hur får man bort det`?
    Du klickar på
    "Lägg till fotot"

Där kan du välja "Redigera bilder". Då får du upp alla bilder du har i tråden just då. Där klickar du i dom du vill ta bort, och väljer ta bort helt enkelt. Supersmidigt.  
    Klara 060504, Alva 100117
  • Flock

God kväll!

Pratas det FB ikväll   Jag skulle nog behöva gå en kurs, tror jag..

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • MammaT
    Flock skrev 2011-01-29 22:15:17 följande:
    God kväll!

Ni som är duktiga på detta. Hur får man bort kort som man har taggat sig i?? Alltså i tävlingar..

När man går i på min sida så får man upp kort på massa barnkläder. Känns lite mindre trevligt faktiskt. Jag har försökt på bort korten i flera månader men klarar inte det...
    det undrar jag med
  • Lalalong
    God kväll!

Jag har bara gjort så att jag har klickat på bilden, och sen på "tag bort tagg".... Jag ska in och kolla, men jag tror bara det står så..
  • Kristyr
    AnnaFreja skrev 2011-01-29 22:02:21 följande:
    Jag vet. Inget roligt när mina kollegor på jobbet diskuterade vilka kläder jag sålde på fikarasten liksom :(.
    Duntoffla skrev 2011-01-29 22:10:10 följande:
    en till fråga, hur tar jag bort bilden när objektet är sålt?ja, hur får man bort det`?
    vikkan la upp info om det häromdagen hur man tar bort kort.. under disk eller liknande.

Jag ska försöka lösa det genom att dela in mina vänner i olika vänlistor.. och man kan mha dessa ändra sekretessinställningar så att vissa inte få ser när man han kommenterat foton osv.
    Ska testa på maken, har ha precis skaffat FB och det är då jag har sett hur mkt som syns.. Kräks
  • Flock

Haha, vad kul!!

Lalalong: Gick in på din sida på FB och såg att du och jag har en gemensam kompis förutom pölsetanterna! Världen är liten!

• Lalalong
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:17:04 följande:
    Jag har bara gjort så att jag har klickat på bilden, och sen på "tag bort tagg".... Jag ska in och kolla, men jag tror bara det står så..
    Japp. Klicka på bilden. I listan under bilden letar ni upp ert namn. Efter ert namn kan ni klicka på "ta bort tagg". 
  • Kristyr
    God kväll!

du går till kortet letar på ditt namn i texten under och där kan man klicka på ta bort tagg eller liknande. SÅ har jag gjort med alla gamla tävlingskort.
  • Flock
    Lalalong skrev 2011-01-29 22:17:04 följande:
    {#emotions_dlg.flower}ÅH. TACK!! {#emotions_dlg.flower} Äntligen har jag blivit av med dem!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17